אני שונא את מרפי ! [חוקי מרפי]

S__A

New member
אני שונא את מרפי ! [חוקי מרפי]

מישהו מבינכם פעם ניסה להבין את המשמעות של החוקים האלה, עד לעומד ולהבנה מוחלטת של החוקים ? קפטן אד מרפי טוען שכל משהו שמתרחש בעולמנו, הוא צפוי מראש ויהיה ידוע, כך למשל, החוק הידוע ביותר של חוקי מרפי, טוען שכשה תחפש משהו מסויים ,ותזדקק לה נואשות, אתה לא תמצא אותו באותה עת [אלא אם כן יש לך מפה לחדר- איפה נמצא כל דבר ] , אך כשכבר לא תהיה חפץ בשימוש מסויים של אותו חפץ, תמצא אותו, ועוד במקום הכי לא צפוי. קרה לכם פעם ? עכשיו דמיינו לכם המצב הבא, הינכם בקיאים בחוקי מרפי ומכיררים אותו, ופועלים בדרך ההפוכה להם, נגד הזרם, מחפשים במקומות הכי לא צפוי, אז קפטן מרפי המעצבן הבין כשגם כשאתם מכירים את החוקים אתם נתונים לאותם מחשבות שלא מאפשרות לכם למצוא את את הפריט המבוקש, כך שבתאוריה אין לכם סיכוי למצוא שום דבר ! המחשבה משפיעה על החיים שלנו .. אנו נתונים למחשבות שאנו אפילו לא שולטים בהן .. [כאשר מחשבות זה בעצם העובדה שאנחנו מכירים את החוקים].
 
רגע...

אז חוקי מרפי קיימים תמיד גם אם לא מאמינים בהם? המחשבה משפיעה על החיים שלנו, אבל איך זה מצביע על הכרת החוקים?
 
אם הבנתי נכון-

הכוונה היא שבזה שאנחנו מכירים בכלל את חוקי מרפי, ( שאומרים לדוגמא, שאין לנו סיכוי למצוא את מה שאנחנו מחפשים) זה כבר משפיע עלינו. ז"א רק זה שאנחנו מכירים את החוקים- אלו המחשבות שלנו. אני האמת, לא מסכימה. ז"א אני מכירה את חוקי מרפי טוב, ואני מאוד אוהבת את החוקים האלה, אבל כשאני מחפשת משהו - זה בכוונה לחפש משהו. אני לא חושבת שכל פעם שאני אצטרך משהו - אני לא אחפש אותו בגלל שחוקי מרפי אומרים שאני לא אמצא אותו ברגע שאני אחפש אותו.... מבחינה מחשבתית, באמת מי שמכיר את חוקי מרפי ומאמין בהם לחלוטין שהם מתקיימים לגמרי- אז מה הטעם בחיים שלו? ז"א- הוא רוצה משהו- אין טעם לחפש אותו כי לא תמצא מה שיכול להשתבש, שיש אפילו סיכוי שהוא ישתבש- ישתבש.... איך אפשר לחיות ככה?
 

IC4

New member
הממם

מתוך הבלבול אני אנסה למצוא הבהרה זה לא שלא תמצאו מה שאתם מחפשים אולי נלך על תנסו שלא לרצות משהו שלא תמצאו חוקי מרפי מתנגדים לרעיון של FOLLOW UR DREAMS??
 
תראה,

אני דווקא חושבת שהחוקים כן אומרים שלא תמצאו את מה שאתם מחפשים. לא לרצות משהו שלא תמצאו זה משהו אחר... או לפחות ככה אני חושבת ומבינה מהחוקים... אני לא חושבת שזה קטע של התנגדות ל follow your dreams אלא פשוט חוקים ש"הופכים את הבלתי צפוי לצפוי" אם אין לך סיכוי- אז אל תנסה כי מה שיכול להשתבש- ישתבש. אבל זה לא קטע של אל תלך בעקבות החלומות שלך, כי אם אתה טוב במה שאתה עושה ורוצה ללכת בעקבות החלום ולעשות משהו שאתה יודע שאתה יכול להצליח בו- אני לא חושבת שהחוקים אומרים משהו נגד זה....
 

Chot

New member
חוקי מרפי זה לא

חוק ההסתברות עם לחם והצד של החמאה וכיוצא באלו?
 

IC4

New member
חוקי מרפי הכל

אז בתור הבהרה, לא IC4 רשם את זה, אלא חבר שלו שנמצא כרגע אצלו(BWP) מרפי ניסח את חוקו בכך שהעוזר שלו עשה משהו רע(לא זוכר כבר מה, יש לי בספר בבית), והוא אמר לעוזר:אם יש דרך לעשות משהו לא כהלכה הרי שתמצא אותה(לא מצוטט הכי נכון לגמרי, אבל תסתפקו בזה). אז יש עוד חוקים וכאלה, אבל הם לא תמיד תקפים, ולכו תדעו, אולי הוא בכלל טועה, וכל מי שמאמין בו זה הכל פסיכולוגי? אני אומר שתעשו מה שאתם רוצים, ופשוט תדעו שבחיים יכולות להיות הפתעות.
 

S__A

New member
מה זה בכלל הרעיון הזה ?

FOLLOW UR DREAMS ?? מה זה בכלל ?
 

S__A

New member
תארי לך מצב שכל פעם שאת מחפשת

משהו, אז את נזכרת בחוקים, ואני דווקא חושב שהטענה שלי על כך החוקים[מחשבות] מאוד משפיעים על איך הדברים הולכים, על אם אנחנו נמצא או לא נמצא את מה שאנחנו מחפשים .. אני רק אומר שהמחשבות שלנו שולטות על אופן החיים .. אני ידגים על עצמי , פעם אחת קנית מכנס חדש , הוא היה מיועד ללכת איתו לארוחת ראש השנה [שהיה לפני שנה] , במקרה גם הלכתי באותו זמן לסרט, ורציתי ללבוש את המכנס החדש לאותה יציאה, אבא שלי אמר לי שלא כדאי לי ללבוש אותו , כי בטח דווקא יקרה לו משהו ואיך שהוא אני לא יוכל ללבוש אותו לחג .. אז אבא שלי צדק, ובאמת נדבק למכנס מסטיק ענק שישבתי עליו במהלך הסרט, ורק כשהגעתי הבייתה גיליתי אותו .. אם זיכרוני אינו מטעה אותי, אז דווקא אז חשבתי כל הערב על זה שלאיקרה למכנס החדש משהו, אך, דרך המחשבה שלי, גרמה להפוך מכך ..
 

rizla

New member
תסלחו לי שאני מפריע אבל

חוק מרפי המקורי טוען "אם משהו עלול להשתבש, הוא ישתבש" כל השאר זה מה שנקרא באמנות "וואריציות על נושא" יאללה בי אורי
 
למעלה