אני שונא את הביסטי בויס !!!!!

אילן די

New member
אני שונא את הביסטי בויס !!!!!

ביום חמישי שעבר, אחרי שביקרתי חבר, גיליתי שלקחו לי את הסמל מהאוטו. עכשיו - שלא כמו בארץ הקודש, גניבת סמלים כאן היא אירוע די נדיר. הגנב הוריד את הסמל בצבע כסף ומתחתיו נשארה חתיכת פלסטיק שחורה שמודבקת לאוטו, כשביצעתי חיפוש ברשת על איך להוריד אותה מבלי לפגוע באוטו (בוצע בהצלחה אגב), מצאתי אתר שהסביר למה גונבים סמלים של וולקסוואגן.
 

שי ז.

New member
שמור את הכתבה ותתבע אותם

עם מערכת המשפט המוזרה שלכם עוד תקבל טוארג חדש.
 

© DrorZi

New member
ההודעה הבאה של אילן :

"אחרי שהורידו לי את הסמל יצאה פרחה לה אהבתי לטוארג שלי, הוא כבר לעולם לא יהיה אותו דבר, במקרה עברתי היום ליד סוכנות של פרארי, חשבתי שרק עוד שנה וחצי אני אחליף את האוטו אבל עמדה שם 348 יד שניה שאף אחד לא רוצה כי המושבים שלה הם עור שחור ולא בהיר וזה נורא חם בקיץ, האוטו רק עם 25K מייל ויש אחריות לשנה על כל המכלולים, הא, ויש עליה את כל הסמלים, אז השארתי לו את המפתחות של הטוארג ויצאתי לי עם הפרארי החדשה שלי לסיבוב..."
דרור זי, הכל מקנאה, מודה.
 

Inoni

New member
גם אני שמתי לב לזה... ../images/Emo13.gif באמת מזכי

ר... לי שראיתי פעם באתר של סוכנות למבורגיני באנגליה רשימה של מכוניות יד שניה... איזה מחירים מגוחכים (יחסית) וכולם עם קילומטראז' סופר נמוך... הייתה שם דיאבלו אחת כחולה מדהימה!!! עם 9000 ק"מ בלבד משנת 99 (ראיתי את האתר לפני יותר משנה אבל זה עדיין כלום) ובמחיר צנוע (ואני לא ציני) של איזה 70K פאונד... ממש לבכות... זה לא כסף(יחסית כמובן). ינון.
 

Inoni

New member
לינק לרשימת הלמבורגיני יד שניה...

בדיוק פה הייתי פעם... המחירים קצת יותר מ-70K (אבל עדיין בריצפה) וזה בגלל שהמכוניות שם חדשות יחסית ורק מהדגמים החדשים (מורצ'ילאגו והגאלארדו), שימו לב לקילומטראג'... או מיילאג' לייתר דיוק. יש גם תמונות, לראות ולבכות. ינון.
 

אילן די

New member
דיאבלו דווקא שווה מאד לקנות

גם אמינות עדיפה על המכוניות מבית פרארי, גם יותר נוכחות על הכביש (ותכלס - לרוב האנשים שקונים מכוניות כאלה זה אחד הפקטורים הקובעים, לפחות בל.א.), גם מחיר יחסית שפוי. אתר חמוד, אה, וזה גייארדו ולא גאלארדו
 

Inoni

New member
הייתה לי הרגשה שאני טועה לגבי השם

זכרתי גייארדו אבל הכיתוב באתר בילבל אותי... זה פשוט עצוב... פה באמת צריך להיות מולטי מיליונר בשביל להגיע לרכב כזה... בחו"ל מספיק שתהיה עמיד מאוד + אהבה למכוניות כדי שתוותר על הרבה דברים אחרים. ינון.
 

אילן די

New member
הבעיה שבארץ

מכוניות על, או אפילו סתם מכוניות ספורט (נגיד פורשה בוקסטר), הן כל כך יקרות שהמעמד שלהן נחשב הרבה יותר גבוה בארץ מאשר בחו"ל.
 
או , בדיוק מה שרציתי לשאול

יכול להיות שחניתי אתמול לידי מרצדס AMG בחניה של הקניון ? אם אני לא טועה 320 C , היה לה את הכיתוב מאחור , וגם על ה"טאסות" היה חרוט AMG .
 

fazer

New member
אם על הטאסות היה חרוט AMG...

כנראה שזו AMG. ואגב, מישהו נתן לך אישור לחנות לידה? Fazer
 
בגלל האזעקה שלו

שהופעלה כבר שיצאתי מהאוטו (אגב - מוזר אבל הוא הוריד את הכובע של המונית
)
 
ככה זה קונבולוציות

הן נכנסות לראש ומילים אחרות יוצאות אני כבר לא זובר מה זה ג'נט , אוכל , חיים עוד שבוע וחצי וזהו (או שלא)
 

ferrari if

New member
הנה מה קונים ב 25 אלף לי"סט באנגליה

יד שניה כמובן- 25,000 לי"סט = כ 200,000 ש"ח ירחון CAR הבריטי ערך כתבת תחקיר, וגילה מכוניות supercar במחיר סביר 1.פרארי 328GTS 2.מרצדס SL600 3.הונדה NSX 4.בנטלי טורבו R 5.AUDI RS2 6.BMW M5 7.NISSAN SKYLINE GT - R 8.PORSCHE 911 TURBO 9.JAGUAR XKR 10.LUTOS ESPRIT S4
 
למעלה