אני שונאת את הדוסים האלו..

אל תקח ללב

כוונתה האמיתית לטובה. מסתבר שיצא לאחרונה ספר "למה גברים אוהבים ביצ'יות" - די פופולרי.
 
קראת ת'ספר?

יצא לי לקרוא חלקים מהספר שהתפרסמו באינטרנט וגיליתי שאין תוכו כברו. הספר כתוב בצורה משעשעת למדי. שם הספר פרובוקטיבי. אך כבר בהקדמה מוסבר, שהכוונה במילה ביצ'יות, אינה כפי שאנו רגילים לחשוב. בחורה שתקרא את הספר עשויה להשביח את עצמה. אם יש סיבה לחשש, הרי היא מאותה ב(ח)ורה שתרכוש את הספר ותסתפק בכתוב על הכריכה בלי לקרוא את התוכן.
 
הא? אתה רציני?

באמת יש כזה ספר? חשבתי סתם שמועה בעלמא. נ.ב. אתה יורד על (א)נשים בצורה מאד מתוחכמת.
 
אני לא אוהבת את המדריכים בשקל

שכל מטרתם היא להעשיר את המחברים ואומרים אמירות די לעוסות. לביצ'יות יש שם רע ולא בכדי. אפשר לומר באותה הצלחה שמעתה נגדיר את המילה אגואיסט בצורה קצת שונה. אחרי ההגדרה החדשה נטען שהעולם יהיה טוב יותר אם כל בני האדם יהיו אגואיסטים. ההגדרה של המחברת לביצ'יות היא לא ההגדרה המקובלת אצל האנשים. הרעיון הוא לקחת מילה, לשנות משמעות, ולמכור ת'ספר עם העצות הדי מוכרות והדי לעוסות. בד"כ קהל היעד לספרים האלה הן נשים שחושבות שאם יקראו לעצמן "ביצ'יות" ישדרגו את מעמדן. אני בד"כ מתרחקת מביצ'יות אמיתיות וגם גברים שמפגינים רוע לשמו לא אהודים עלי.
 
ראי. זה תלוי.

אם בחורה נחמדה הופכת לביצ'ית בעקבות קריאת הכותרת, אז חבל. אבל אם ביצ'ית מעצבת את עצמה מחדש בעקבות קריאת תוכן הספר, או אז הידד. וחוץ מזה אני מסכים לכל מילה שכתבת (-:
 
יש לך רעיון לרב מכר../images/Emo3.gif

נתחלק ברווחים ונכתוב ת'רב מכר החדש? איך להפוך מסופר ביצ'ית לביצ'ית לייט. לייט אופנתי מאוד כעת.
יוגורטים וכאלה.
 
אמנם רב מכר זה רעיון טוב

אבל אני יותר בכיוון של להיות גורו. אומרים שיש בזה יותר כבוד, יותר כסף ויותר סקס. יודעת מה? אולי בעצם כדאי לשלב? גורו שמפרסם רבי מכר? נראה לי הולך
 
נשמע מעניין../images/Emo3.gif

לא פסדר שאין תקן לאישה בנושא הזה. מזה השליטה הגברית הזאת בנושא הגורואים?
גמנחנו רוצות חלק בעיסקה.
 

אנילה1

New member
רעיון לא רע לקחת נושא

שיש לו שוק, ולהפוך אותו לרב מכר. שיטה טובה להרויח כסף. אנחנו מקבלים את כל הטרנדים מארה"ב. אתמול הייתי בהרצאה של הסופרת אדיבה גפן. היא מחברת ספרי בלש. בין לבין היא מחברת ספרי דוקודרמה. זה ז'אנר של סיפורים אישיים בנושא אחד. היא כתבה למשל ספר על תהליך הגירושים של הרבה זוגות מכל הגילאים. אחר עוד ספר על פרק ב'. ועוד ספר על הזוגיות החדשה של הדור הצעיר. אנשים אוהבים לקרוא על אחרים, וגם לומדים מזה משהו ע"י השוואה לעצמם. סיפרי הדו איט, הם הרחבה של סיפרי דוקודרמה-סיפורי חיים. נותנים עיצות ומביאים דוגמאות. יש כאלה שלומדים מהם הרבה. אנחנו אוהבים לקרוא על אחרים בגלל יצר המציצנות שטבוע בכולנו. אנחנו תמיד רוצים לדעת איך זה באמת אצל האחרים. אני מניחה שהרכילות היא הדוקודרמה אצל החרדים, כי סוג הספרים האלה לא מקובל שם. (הכללה הכללה הכללה) בתחום של יציאה בשאלה, יש כמה ספרים של יוצאים בשאלה, אבל יש מעט של יוצאות בשאלה. העולם הזה מאוד מסקרן את החילוניים. כי החרדים נתפשים כגוף אחד שחייו הם מיסתורין. אולי בגלל הלבוש האחיד (אצל הגברים). תמיד מעניין אותם לחשוף את מה שקורה שם באמת. למשל אותי אישית מעניינת מערכת היחסים בין הורים לילדים. כי אני יודעת שיש קושי עצום לעזוב את המשפחה. חיי החברה של הנשים החרדיות, ככה אני מבינה, שזורים תמיד עם נשים אחרות. אחיות, אמהות, דודות, בנות דודות וחברות. הרבה יותר מאשר עם הגברים. אפשר לכתוב על זה המון. זה מאוד מעניין.
 
יש ספרים טובים

ויש כמה שהם מה שקראת "מדריכים בשקל". אנחנו מחקים את האמריקאים בכל וגם בטרנד הזה. יש ספרים של יוצאות בשאלה. הספרים של יוכי ברנדס למשל.
 

whitewidow

New member
יוכי ברנדס נכנסת אצלי להגדרה

של רומנים בשקל.
אה, וכדי לחסוך עוד הודעה-- בהצלחה עם תוכניות המשך הלימודים שחלקת אי שם בתחתית השרשור
 
לא.../images/Emo4.gif יש לי ניסיון רע עם ביצ'יות

אפעם לא הסתדרתי עם נשים ביצ'יות או גברים רעים ואכזריים. ברגע שהיא בחרה כותרת ש"ביצ'ית זה טוב" היא איבדה אותי כקהל יעד. אני חושבת שביצ'ית צריך להיות כינוי גנאי כי ההתנהגות הביצ'ית היא אכזרית. לא לחכות שעות לצלצול של בחור או לא לנדנד לו אחרי דייט לא הופך אישה לביצ'ית. אגב, מהניסיון שלי עם החבר שלי אם בפגישה הראשונה יש קליק בימים אחרי הפגישה הראשונה לא מפסיקים לדבר ולא צריך משחקים. נמצאים בהיי כזה של התאהבות שאי אפשר ללכת ל"חוג קרמיקה" כמו שמיעצים פה. כל הזמן רוצים להיות ביחד ולדבר ולגעת. שמעתי על זה מכל החברות שלי עם אלה שנשארו חברים שלהם. אני לא מבינה מהיכן העצות הללו.
 
למעלה