אני שונאת את הדוסים האלו..

אתה מתכון לחרם צרכנים שהתחולל

בעקבות חוקי נירנברג ``לא לרכוש מיהודים``
 

אבזץ

New member
לא יודע.

אבל קיים קו אשדוד-ב"ב בו הנסיעה זולה משמעותית מקו אשדוד-תל-אביב, למשל. מבחינת ק"מ ההבדל קטנטן, אך כאמור ההבדל במחיר גדול.
 

בתש1

New member
זה לא בדיוק .

זה לא קו שלהם, זה קו ששומר על צביון מסוים..זה עדיין לא אומר שהם יכולים לעשות בו הכל, כמו למשל להחליט, שאסור לעלות עם מכנסים. ואגד,בעקבות זה שיש את 402 היא פחות מתגברת את 400.
 

laife

New member
בולשיט

יש קו 400 כל 20 דקות בערך לאורך רוב שעות היום.
 
מה אתה משגל במוח

גם קו 45 מהשכונה בה גדלתי אורגנה על ידי חרדים וגם קו 45א 85 87 ו87א. ובכל הקווים האלו עולים חילונים/ות כושים/ות סינים/ות ואנדיאנים/ות ואף אחד לא מחליט שהאוטובוס שלו ופותח בחגיגה, גם אם הוא אחראי על הקו וגם אם הוא הרוב באוטובוס. אבל בתור אחד שבילדותו נרדם כל שבת בלילה לצלילי הלימוד של אבא עם עצמו (אני הבכור), בשבילי אין מנגינה מתוקה מקולות לימוד. לו הייתי שם הייתי מתקרב ונרדם עם חיוך. (בתנאי שהם לא פרענקים כמובן (והם לא)
 
קוראים לזה בעברית שחיתות

החרדים לא משלמים שקל על 402. כך שאין להם זכות דיבור בכלל. וכול זמן שזה קו מותר לפי החוק לגבר לשבת גם מאחורה. והשיעורים שלהם זה בגדר הטרדה. יש מושג שנקרא שיוון.
 

laife

New member
לא נכון

ע"פ החוק - וע"פ תקנות משרד התחבורה קו 402 וקו 350 הם קווים נפרדים, בדיוק כמו קו 2 בירושלים.
 

נראה לי

New member
קו 2 לא נפרד..

הוא יוצא מהשכונה שלי, ואף פעם לא יצא לי לראות אותו נפרד. וגם בדרך מהכותל הביתה.
 

דסדס

New member
הגבתי פעם כבר לשירשור דומה

תפסיקו עם הבכיינות! זה קו שמשרת ציבור חרדי נוצר בשביל ציבור חרדי ולכן עונה על הצרכים שלו. בגלל שהוא קו של תחבורה ציבורית אז לא אמורים להעיף אותם משם אם את לובשת מכנסיים או גופיה. אבל חלס! מה כ"כ קשה בלשבת מאחורה במקום מקדימה? בחרתם לעלות על הקו הזה בידיעה שזה המצב, תתמודדו איתו ותכבדו את מה שקורה שם! באותה מידה שלא יהיה לכם מה לעשות עם חברות ילדים רעשנים במיוחד תעלה על האוטובוס העירוני שבו אתם נוסעים, וכן זה יעצבן אבל אין מה לעשות. לפחות פעם בשבוע אני נוסעת באוטובים של דוסים ואני לא רואה את הצורך בכל הטרארם הזה. אם באמת יש קוים של דוסים מוזלים יותר מקוים רגילים זה באמת לא בסדר ועל זה תלונות זה דבר לגיטימי לחלוטין.
 
זה שותפות לדבר עבירה

אם תיכנעי לשבת מאחורה זה יגמר רחוק הרבה יותר ממה שאת חושבת.
 

דסדס

New member
זה לא עיניין של להיכנע

אני לא רואה את זה כמלחמה. נכנסתי ל"שטח" שלהם, אז כן, אני אשחק לפי הכללים שלהם. באותה מידה אני לא אכנס לישוב דרוזי עם גופיה. או לא אכנס למסגד ולא אוריד נעליים בכניסה. ברומא תתנהג כרומאי, אז את עולה על קו שמוגדר כקו של חרדים תכבדי. לא כל דבר חייב להפוך למלחמה, ולא כל דבר זה טוב או רע.
 
אגד לחילונים

אגד לחילונים בהקמה!! 1. אין לומר בשום פנים ואופן תפילת הדרך. 2. הנהגת תהיה לבושה בלבוש מינימלי, כולל בחורף. 3. הנסיעות יתקיימו רק בשבתות. 4. גברים רק מ"אחור" (אם אתם מבינים...).
 
למעלה