אני רק שאלה...!

אני רק שאלה...!

שלום לכולם:) קוראים לי עינב ומחר אני בת 18:), מתגייסת עוד חצי שנה ככה... יש לי שאלה, עם איזה אורך של שיער בנות יכולות ללכת לא אסוף? אם השיער שלי לא מספיק לקוקו אני צריכה לקצר כמו של בנים? מותר לי לשם ג'ל? אממ....אני חושבת שזהו. אפילו שכל דבר על אורך שיער של בנות, צבעי שיער וכאלה יתקבל בברכה:) אה! ועוד משהו! אם יש לי שלושה חורים בצד אחד וחור אחד בצד שני איך אני הולכת עם עגילים? אם כולם צמודים זה בסדר? הם צריכים להיות זהים?!
 

H i L o L a

New member
בקשר לעגילים

הסתבר לי שבוע שעבר שזה לא תקני. מותר בצבא (לבנות) 2 עגילים באוזניים (כלומר- אחד לכל אוזן) את שאר החורים תאלצי לפתוח בחופשות או לאחר השחרור לגביי השיער אני לא יודעת אבל אם השיער שלך הוא כזה קצר שהוא לא נכנס בקוקו מן הסתם לא תצטרכי לאסוף אותו.
 

izzy88

New member
בקשר לשיער...

מעל הבתפיים לא מחייבוים קוקו. מעבר לכתפיים - חייב שיער אסוף
 
זה בטוח? את סגורה על זה ב-100%?

כי אני רוצה להסתפר קצר (מעל הכתפיים) אבל אם חייבים לאסוף בקוקו בצבא אז זה ממש לא נוח כשזה קצר ובמקרה הזה אני אשאיר אותו ארוך...
 
אוףף:(

תודה רבה:) העגילים המסכנים שלי:( אז זה תקני לשם ג'ל? לפחות זה:) וסרטים בשיער זה ממש לא בא בחשבון נכון? ואם הם שחורים? תודה באבות:)
 

lilo4

New member
בקשר לעגילים

פשוט תחליפי בין החורים כל הזמן! שיהיה לך רק עגיל אחד, אבל שבמשך כמה ימים יהיה בחור הראשון באוזן, אחרי כמה ימים שיהיה בחור השני באותה אוזן וכו'. הרי מחייבים אותך עגיל אחד, אף אחד לא מחייב אותך לשים אותו בחור מסוים. גם לי יש אותה בעיה, וזה בדיוק מה שאני מתכוונת לעשות
 

lilo4

New member
אוי, איזה בולשיט

נניח שמישהו באמת יבדוק את זה. ואם יבדקו- פשוט אומרים שהחור הראשון נסתם וזהו זה. תקשיבו, יש לי ידיד שמשרת כבר מעל לשנתיים, והוא מסוג האנשים שיודעים בדיוק מה מגיע לו, איך כמה למה, השיג את כל הפטורים האפשריים וכו', ואם הוא אומר שאפשר ללכת עם עגיל באיזה חור שרוצים, אז באמת שאפשר. ושוב- איזה אינטרס יש למישהו לבדוק את זה? הם רוצים עגיל אחד, זה לא ממש משנה איפה הוא. וכמו שכבר אמרתי- תגידו שהחור הראשון סתום, אי אפשר להכריח אתכן להוכיח את זה.
 

L i N o Y a

New member
../images/Emo41.gifהיי את!

מה נסגר איתך בסוף?
 

עמבה17

New member
היי היי!

בס"ד בעיקרון אני (כנראה) הולכת להיות לוחמת ל"א... השאלה עכשיו היא אם אני הולכת לשנה במכינה או שאני אתגייס בגיוס של נובמבר. יש לי דחיה לשנה בגלל המכינה, אבל פתאום יש בי ספקות לגבי השנה הזאת של המכינה... לא יודעת למה..
 

נ ו ם

New member
תשובות

לא משנה איזה אורך השיער שלך, הוא צריך להיות אסוף. אם לא נכנס בקוקו את צריכה לשים סיכות וכו' אבל את לא יכולה ללכת סתם פזור. עגילים - אחד בכל אוזן, בתנוך, והם צריכים להיות זהים. צבע בשיער - לבנות מותר עד שני צבעים שונים ושיהיו "טבעיים" (יעני לא סגול וכו'). סרט בשיער אסור. ג'ל מותר.
 

TISAN1234

New member
אני אני אני...על הכלי החדש של חיל ה

ים...אחי כרישששששששששששש{חזרתי היום מאילת...חזרה לקטיושותתתתתתתתתת חחח נאסראללה הבן זונה לא ישבור אותנו...} בע"ה אוטוטו נראה את הצילומים של הגופה המרוטשת שלו...
 

TISAN1234

New member
מנצל"ש.איך היציאות בשיריון?

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????{כדי שיקפיץ...}
 
למעלה