אני רק שאלה 
היי ,
עברתי ממש במקרה (באמת!) , וחשבתי לעצמי שזה נחמד שיש פורום כזה, שאולי מספק אספקט שונה
מאלו הקיימים כמו אתרי הכירות, ונשמע לי מעניין שההכירות היא כביכול לינארית( הדרגתית ) ,ולא חד משמעית כמו באתרים.
אני רואה המון שיחות מעניינות כאן, ונראה שכולם חברים וכו , אבל אני באמת תוהה , אם
רוב האנשים כאן, ואז הם עדיין כאן, ושוב עדיין כאן... זה כי הם ניסו להכיר בני זוג מהפורום ולא הצליחו ?
או כי הפורום הוא רק כלי לדבר על זה ?
או שמא יש להם זוגיות מדהימה, וסתם כיף להם כאן ?
ז״א , שהם נכנסים לכאן כדי לדבר בכיף, או שמאחורי הקלעים מתנהלות שיחות סוערות?
בקיצור , תהיתי אם יצאה זוגיות מכאן ,כי זו פלטפורמה שונה מהקיימות.
אה כן, יש לי שם גם (לא פול), ואני בן 30 עכשיו (וואו, באסה!) ,ואני מהמרכז, ועזבתי ממש עכשיו הייטק לטובת נסיון לעשות משהו בעצמי.
(לא בטוח אם השורה הזו קשורה, אבל נראה שזה מתאים לסכם אותי, שלא אנחת משום מקום ) .
זהו.
היי ,
עברתי ממש במקרה (באמת!) , וחשבתי לעצמי שזה נחמד שיש פורום כזה, שאולי מספק אספקט שונה
מאלו הקיימים כמו אתרי הכירות, ונשמע לי מעניין שההכירות היא כביכול לינארית( הדרגתית ) ,ולא חד משמעית כמו באתרים.
אני רואה המון שיחות מעניינות כאן, ונראה שכולם חברים וכו , אבל אני באמת תוהה , אם
רוב האנשים כאן, ואז הם עדיין כאן, ושוב עדיין כאן... זה כי הם ניסו להכיר בני זוג מהפורום ולא הצליחו ?
או כי הפורום הוא רק כלי לדבר על זה ?
או שמא יש להם זוגיות מדהימה, וסתם כיף להם כאן ?
ז״א , שהם נכנסים לכאן כדי לדבר בכיף, או שמאחורי הקלעים מתנהלות שיחות סוערות?
בקיצור , תהיתי אם יצאה זוגיות מכאן ,כי זו פלטפורמה שונה מהקיימות.
אה כן, יש לי שם גם (לא פול), ואני בן 30 עכשיו (וואו, באסה!) ,ואני מהמרכז, ועזבתי ממש עכשיו הייטק לטובת נסיון לעשות משהו בעצמי.
(לא בטוח אם השורה הזו קשורה, אבל נראה שזה מתאים לסכם אותי, שלא אנחת משום מקום ) .
זהו.