אני רק שאלה :)

pol 567

New member
אני רק שאלה :)

היי ,

עברתי ממש במקרה (באמת!) , וחשבתי לעצמי שזה נחמד שיש פורום כזה, שאולי מספק אספקט שונה
מאלו הקיימים כמו אתרי הכירות, ונשמע לי מעניין שההכירות היא כביכול לינארית( הדרגתית ) ,ולא חד משמעית כמו באתרים.

אני רואה המון שיחות מעניינות כאן, ונראה שכולם חברים וכו , אבל אני באמת תוהה , אם
רוב האנשים כאן, ואז הם עדיין כאן, ושוב עדיין כאן... זה כי הם ניסו להכיר בני זוג מהפורום ולא הצליחו ?
או כי הפורום הוא רק כלי לדבר על זה ?
או שמא יש להם זוגיות מדהימה, וסתם כיף להם כאן ?
ז״א , שהם נכנסים לכאן כדי לדבר בכיף, או שמאחורי הקלעים מתנהלות שיחות סוערות?:)

בקיצור , תהיתי אם יצאה זוגיות מכאן ,כי זו פלטפורמה שונה מהקיימות.

אה כן, יש לי שם גם (לא פול), ואני בן 30 עכשיו (וואו, באסה!) ,ואני מהמרכז, ועזבתי ממש עכשיו הייטק לטובת נסיון לעשות משהו בעצמי.
(לא בטוח אם השורה הזו קשורה, אבל נראה שזה מתאים לסכם אותי, שלא אנחת משום מקום ) .

זהו.
 

אסףג1981

New member
ברוך הבא


לי באופן אישי יצאו מהפורום הזה מספר קשרים. בעבר שאלתי את אותה השאלה ונאמר לי שאף יצאו מפה מספר חתונות.
לדעתי האישית, גולשים חדשים בפורום עשויים להכיר פה ביתר קלות. אתה עדיין נמצא בשלב של "מסקרן". תנצל את זה ותמנף את זה.
ככל שהזמן יחלוף, הסיכוי שלך שמפה תגיע הישועה למציאת החצי השני תלך ותקטן.
קשה לשמור פה על אטרקטיביות כגולש ותיק, בעיקר בגלל שאין פה תחלופה מטורפת וקהל היעד הוא די קבוע.
בהצלחה
 

pol 567

New member
אז אתה אומר דבר מעניין...

-מי שחדש כאן הוא מסקרן , אז הוא אטרקטיבי יותר , מה שאומר
שרוב המשתמשים כאן כבר עייפים אחד מהשני ורק מחכים לנפש מרעננת חדשה? :)

כל מקרה שמח לשמוע שיצאו מכאן זוגות.
 
זה לא שונה מאתר היכרויות בהקשר הזה

הוותיקים כבר בדקו את האופציות שמעניינות אותם כאן, וממתינים לחדשים.
 

אסףג1981

New member
אני כמובן רשמתי את הדברים בשם עצמי

ומנקודת המבט שלי. נוטה להאמין שהם תקפים לגבי רוב גברברי הפורום.
 

Anna Vasserman

New member
ברוך הבא


יש פה כל מיני.

אני אישית, נמצאת בזוגיות (ואף בדרך למסד אותה
), ובאה לכאן סתם בשביל להתקשקש, ולדחוף את דעתי פה ושם


יש כאן אחלה חבר'ה
 

סpap

New member
תזהרי מ.... puma141

אם תעצבני אותה היא תגיד שאת שקרנית

ואין לך זוגיות ושאת גרה ברחוב


בקיצור לא לעצבן את פומה.


מוגש כשירות לציבור .

 

puma141

New member
איזה מאמי אתה..חמודי כפרה! גברי-לגמרי!












































































להמשיך?























לא בא לי עוד.....
 

puma141

New member
תפסיקי...אני מקריבה, כדי שיהיה לו נושא לבכות

ותודה..

 

puma141

New member
*******התנצלות רשמית לפפו*******

חחח אני כן מאמינה לך-אין לי סיבה שלא..
אבל עם הקונוטציה שכתבת עלי-זה החזיר אותי למבחן הברמנית.
אם נפגעת-אני מתנצלת.

אני בעדך. רוצה ברית?
 

ליבליב1

New member
אז ככה....

כן, כן, כן וכן.

כן - יצאו מכאן זוגות, יצאו חברויות, יצאו חתונות ויצאו משפחות. גם לי באופן מאוד אישי. (חברויות, קשרים.... לא מע' יחסים משמעותית וארוכת טווח.....אבל אני אופטימית. הרי הכל יכול לקרות
)
כן - זה מקום שכיף (לרוב) לשוחח 'על'.... והוא בהחלט כלי.
כן - יש כאן גם אנשים שנמצאים בזוגיות ומתקשקשים כאן.
כן
- יש מערכות יחסים גם מאחורי הקלעים (מן הסתם..... ). גם ברמת המסרים וגם ברמת קשרים חברתיים ב'עולם ה'אמיתי'...

וחוצמזה -
ברוך הבא בצל קורתנו.....
ובהצלחה.
 

somewoman

New member
כמו

בכל מקום, יש פה מהכל..
נשואים, רווקים, בזוגיות.. יצאו מפה חתונות, ילדים, זוגיות..

(נראה לי שעדיין לא גרושים
)

בהצלחה, ברוך הבא
 

pol 567

New member
אוקי , הבנתי ,

מעניין מאוד :)
ותודה למאחלים (אתם נשמעים קבוצה של אנשים מאוד אופטימיים) .
 
למעלה