אני רק שאלה
העונה הזו אני לא צופה באמריקן איידול מהסיבה הפשוטה שהתנתקתי מהכבלים (ואני קולטת רק ערוץ 1 ו-2). אבל... אני לא יכולה לשכוח את אחד המתמודדים בעונה 7 שלא הצליח להגיע לטופ24. אני לא זוכרת את שמו יכול להיות שקראו לו ג'רמיה. הוא היה בחור צעיר (בן 18) שיער שטני שנתן הופעה מדליקה עם הקלידים שלו ואז כשהוא היה צריך להופיע סולו הוא חירבן את העסק. אני זוכרת שממש נתנו לו לחכות את כולם כולם ואז הוא נשאר עם עוד אחד שאני בחיים לא אזכור (ושגם לא עלה לשלב טופ12) והודיעו לו שהוא לא היה מספיק טוב והוא פשוט נשבר לרסיסים. קיוויתי שהוא יחזור לעונה ה- 8 (עם קצת פרוטקציה) אבל נכנסתי עכשיו לאתר התוכנית וראיתי שהוא לא בטופ36. מישהו יודע מה קרה איתו? הוא בכלל היה באודישנים לעונה הזו?
העונה הזו אני לא צופה באמריקן איידול מהסיבה הפשוטה שהתנתקתי מהכבלים (ואני קולטת רק ערוץ 1 ו-2). אבל... אני לא יכולה לשכוח את אחד המתמודדים בעונה 7 שלא הצליח להגיע לטופ24. אני לא זוכרת את שמו יכול להיות שקראו לו ג'רמיה. הוא היה בחור צעיר (בן 18) שיער שטני שנתן הופעה מדליקה עם הקלידים שלו ואז כשהוא היה צריך להופיע סולו הוא חירבן את העסק. אני זוכרת שממש נתנו לו לחכות את כולם כולם ואז הוא נשאר עם עוד אחד שאני בחיים לא אזכור (ושגם לא עלה לשלב טופ12) והודיעו לו שהוא לא היה מספיק טוב והוא פשוט נשבר לרסיסים. קיוויתי שהוא יחזור לעונה ה- 8 (עם קצת פרוטקציה) אבל נכנסתי עכשיו לאתר התוכנית וראיתי שהוא לא בטופ36. מישהו יודע מה קרה איתו? הוא בכלל היה באודישנים לעונה הזו?