אני רק שאלה

אני רק שאלה

העונה הזו אני לא צופה באמריקן איידול מהסיבה הפשוטה שהתנתקתי מהכבלים (ואני קולטת רק ערוץ 1 ו-2). אבל... אני לא יכולה לשכוח את אחד המתמודדים בעונה 7 שלא הצליח להגיע לטופ24. אני לא זוכרת את שמו יכול להיות שקראו לו ג'רמיה. הוא היה בחור צעיר (בן 18) שיער שטני שנתן הופעה מדליקה עם הקלידים שלו ואז כשהוא היה צריך להופיע סולו הוא חירבן את העסק. אני זוכרת שממש נתנו לו לחכות את כולם כולם ואז הוא נשאר עם עוד אחד שאני בחיים לא אזכור (ושגם לא עלה לשלב טופ12) והודיעו לו שהוא לא היה מספיק טוב והוא פשוט נשבר לרסיסים. קיוויתי שהוא יחזור לעונה ה- 8 (עם קצת פרוטקציה) אבל נכנסתי עכשיו לאתר התוכנית וראיתי שהוא לא בטופ36. מישהו יודע מה קרה איתו? הוא בכלל היה באודישנים לעונה הזו?
 

Juliann

New member
ז'וסיה? נראה לי שאליו את מתכוונת

אחרי שהוא לא התקבל הוא לגמרי ירד על איידול כמו ילד קטן. הבנתי שהוא קיבל חוזה תקליטים באיזשהי חברה וכנראה יצא לו דיסק... ומשום מה שהוא לא יגיע לעונה 8 גם בגלל שהוא "שרף את הגשר" וגם בגלל שחברה כלשהי החתימה אותו. למרות שיש לי הרגשה שאת הדיסק הזה לא נראה יוצא...
 

Sweet Misery

New member
../images/Emo210.gif ג'וזיה למינג. ../images/Emo13.gif

הוא לא חזר לאודישנים העונה, לפחות לא שהראו אותו. אני חושבת שהוא קיבל איזה חוזה הקלטות שנה שעברה אחרי שקלטו אותו באיידול, אבל אני לא יודעת מה קרה עם זה הלאה.
 

loserontheloose

New member
קצת מידע מבפנים

לפי ג'ייסון ייגרס שהיה בטופ 24 שנה שעברה (הוא, מייקל ג'ונס, דייויד קוק ולוק מנארד היו חברים, הם קראו לעצמם "ארבעת הפרשים"), ברגע שאתה מגיע לטופ 50 (לשלב האחרון של המיון, אחרי ההופעה האחרונה בהוליווד, ואחרי ניפוי החדרים - שכל מה שנשאר זה לשבת אחד אחד מול השופטים ולגלות אם עברת או לא) אי אפשר לחזור לתוכנית. מחתימים אותם על חוזה שפשוט לא מאפשר את זה. (בגלל זה החבר של דני גוקי לא יחזור שנה הבאה לתוכנית, גם אם הוא מאוד רוצה... שכחתי את שמו) תקנו אותי אם אני טועה אבל אני חושבת שג'וסיה היה בטופ 50. מה שקרה אחרי התוכנית זה שהוא התארח אצל אלן דג'נרס שנתנה לו כל מני דברים להקליט איתם וזמן מסך, ו-warner brothers החתימה אותו. הוא הוציא EP (אלבום קצר) כולל סינגל ראשון ואמור להוציא אלבום בקרוב. עוד עליו, במייספייס הרשמי: http://www.myspace.com/josiahleming
 
אז השיטה הזו דפוקה

אם יש מישהו כזה שהוא בלתי נשכח אסור לשים אותו בטופ50 כדי שהוא יוכל לחזור (היתה את הרוקרית ההיא ג'ינה אני חושבת מעונה 6 שהיתה בטופ150 בעונה לפני כן ובעונה 6 ניכנסה לטופ12). או שבראלטי כמו בראלטי משנים את החוקים כשצריך.
 
למעלה