אני רק שאלה...

tomash11

New member
אני רק שאלה...../images/Emo163.gif

מי שרשם בסוף השרשור הקודם מתבקש לרשום שוב גם כאן. הקודם כבר לא קופץ וגם ארוך ויש סיכוי שהשאלות האחרונות לא תקבלנה את תשומת הלב הראויה, ולכן תרגישו חופשי לרשום שוב גם כאן.
 

חומי1

New member
מה המינימום פסיכולוגים שעליי לקחת

על מנת לעלות את הבטחון של השחקנים שלי מפור לסטרונג בעדכון של יום שישי בלילה ?
 

mashinaman23

New member
וינגרים לכיוון האמצע

מה אחוז התרומה שלהם לאגף ומה אחוז התרומה להתקפת האמצע? איפה הם יותר משפיעים?
 
תשובה

אין לי אחוזים לתת לך(ולא אמרת יחסית למה...) אבל ווינגר לאמצע לא משפיע על ההתקפה באמצע(אולי בתת רמה וזה רק אם יש לו מסירות). הווינגר לאמצע בא לחזק את הקישור על חשבון ההתקפה.
 

mashinaman23

New member
../images/Emo163.gifהתכוונתי לחלוץ לכיוון האגף..

ורשמתי בטעות וינגר לכיוון האמצע... מישהו יודע בכל מקרה?
 
שאלה בקשר לעליית ליגה

מקומ ראשון בליגה 6.עולה ישר לליגה 5? או להצלבה? והאם מקום שני בליגה שש.עולה להצלבה? תודה
 

ben

New member
תלוי

מקום ראשון או שעולה אוטומטית (512 קבוצות) או שמשחק בהצלבה עם יורדות מליגה 5 זה תלוי ברמה של הקבוצה שלך יחסית לשאר הראשונות בליגה 6 מקום שני מחפש כינים בעוד עונה של ליגה 6
 

redheadape

New member
מאמן

אם אני קונה שחקן במחזור האחרון של הליגה אני אוכל להפוך אותו למאמן אחרי הפגרה?
 

YaRiN111

New member
לא

אתה צריך שהשחקן יהיה בקבוצתך מינימום 16 שבועות (עונה אחת). ורק אז תוכל להפוך אותו למאמן.
 
קשה לחפש בחוקים?

Construction cost Weekly cost Income Terrace places 300 NIS 2.50 NIS 27.50 NIS Regular seats 500 NIS 3.50 NIS 40 NIS Seats under a roof 600 NIS 5.00 NIS 55 NIS Seats in VIP lounge 2 000 NIS 12.50 NIS 138 NIS weekly = כמה אתה משלם לשבוע cost = כמה עולה לבנות income = כמה אתה מרויח במשחק בית אם המקום מלא
 
שלום יש לי שאלה

לפני שבוע מכרתי שחקן שאמנתי במשך שתי עונות ב- 000 860 2 . כשהוא שיחק אצלי הוא היה מוציא 2 וחצי כוכבים. עכשיו ראיתי שהבעלים שקנו אותו מוכר אותו בחמש מיליון. ניכנסתי לראות למה הוא חושב שהוא יקבל עליו כל כך הרבה ולהפתעתי גיליתי שבמשחק האחרון שלו הוא השיג 3 וחצי כוכבים. אלה הנתונים החשובים: כושר גופני -בינוני מסירה- סביר קישור-מצויין TSI-3300 למישהו יש הסבר למה זה קרה?
 
קודם כל, ברוך הבא.

דבר שני, שאלה כזאת, להבא, שים בשרשור שאלות, (למטה), את זו כבר יעביר מישהו לשרשור ההוא. באשר לנושא, אתה בטוח שהוא לא עלה בשום דבר? מכרת אותו בדיוק באותו מצב שבו הוא נמצא עכשיו? אולי אצלך הוא היה בפורם נמוך, ועכשיו בפורם גבוה? אולי הצבת אותו בתפקיד לא מתאים? אם רק אלה הנתונים החשובים, יכול להיות שהוא שיחק איתו קשר התקפי, ואתה שיחקת איתו כקשר הגנתי או רגיל. זה גם מוסיף לו משהו. יהיה קל יותר לברר אם תתן מס. שחקן שלו. אני מאמן קישור, ובאופן אישי לא הייתי משלם על קשר כזה חמישה מיליון, אלא אם כן הוא בן 17-18 מקסימום. גם לגיל 18, זה יקר. ועוד, זה שהוא הציע מחיר כזה, עדיין לא אומר שיקנו. בכל מקרה. תן מספר שחקן, ואנסה לענות ביתר דיוק.
 
למעלה