אני רותחת מזעם

אני רותחת מזעם../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

אתמול הבאתי מהוריי, בגדים שנשארו שם מהחמשוש האחרון אותו בילנו בביתם. כשיצאתי מהרכב, ביקשתי מהאיש לקחת את השקית ועוד כמה שקיות שהיו, אני הרמתי את גל ואת תיק העגלה שלה, שהפך בעקבות החורף לכבד ביותר. לפני חצי שעה, חיפשתי אחר השקית בכדי לסדר את הכבודה בארונות, והיא לא נמצאה. התקשרתי אל החצי לשאול היכן שם אותה?! אמר שהיא אולי עדיין בעגלה? על הכסא בפינת האוכל?..אוקצור הוא לא ממש זכר. לאחר חיפוש נרחב ב54 מ"ר שלנו, הגעתי למסקנה שהשקית אבדה. השארתי את גל, על שמיכה על הרצפה, וירדתי למטה. על מעקה שתוחם את הבניין היה זרוק זוג מכנסיים שלי, על ספסל ממול, חולצה שחורה יקרת ערך, תומכת נופלים שלי היתה על מעקה אחר... השקית עפה על הכביש, ומהצד השני עמד לו עובד נקיון של העיריה ובידו היתה חליפת מכנס חדשה לגמרי של גל, רצתי אליו, אמרתי לו בנעימות כי הבגד שלי, בהצצה חפוזה לתוך האשפה ראיתי שקית בצד ובה חליפה נוספת של גל שנתקבלה מחו"ל, אמרתי לו זה שלי, והברנש, חשף את שיניו בחיוך ופשוט רץ עם העגלה קדימה, רץ? טס.... מאחר וגל נשארה לבדה בבית, לא חשבתי פעמיים וחזרתי מהר אל הדירה, אני זועמת ורועדת מעצבים, היו שם בגדים נוספים ממש שווים, חדשים לגמרי...
 
איזה חוצפה אולי יש דרך להיתלונן?

ממש מעצבן למרות שמיסכן העובד ניקיון מה הוא אשם זה היהמונח על המדרכה לא?
 

לי לו ש

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifמנצל"שת../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

אוףףף איזה אנשים מעצבנים שטפתי ת'יעה שלי ושמתי אותו לייבוש על החלון אחרי כמה דקות שמתי
שהוא איננו <נפל> ירדתי למטה...והוא כבר נגנב
עכשיו אני צריכה ללכת לקנות יעה חדש ואין לי כוח לצאת בשביל זה מהבית
אררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
 

מותר לי

New member
גמני מנצל"שת

יש אצלי מישהו בעבודה שמת שאני אפרד מחבר שלי, והוא עושה הכל בשביל להגיע לרגע הזה... היום הוא סיפר לי "בסוד" שהבוס לא מרוצה בכלל מהחברות הזאת! מה שהוא לא יודע זה שאתמול בדיוק דיברתי עם הבוס על חבר שלי! חחחחח! מגיע לו!
 
תאמיני לי העולם הזה

הפך להיות אכזר. אין אחווה בארץ. ממש מכעיס.
כפרת אבונות שטויות הלך אין ברירה תמשיכי הלאה.
 

לי M O R

New member
קודם כל קבלי../images/Emo24.gifוחבל על העצבים

את צודקת דבר כזה יכול להוציא כל אדם שפוי מהדעת,את בהחלט יכולה ללכת להתלונן בעיירה בעיר זה קרה כי הם אחראים עליו, אבל קחי בחשבון שהוא יכול לאבד את עבודתו אבל...........אם הוא טס עם הדברים שלך מגיע לו תתלונני בלי שום יסורי מצפון.
 

ELLA32

New member
אוי מלאים אים..

אם הוא ככה לקח את זה הוא ממש אומלל, אבל מבינה לגמרי את התיסכול שלך..
 
בינתיים הזעם על זה עבר...

עכשיו אני עצבנית על משהו אחר... מקווה שעד הבוקר גם זה יעבור לי.
 
אני ממש בשוק מהסיפור הזה !!!

איזה באסה שלא יכולת לרדוף אחריו.....אנשים רעים יש בעולם שלנו אבל את יודעת מה ??? אחרי שראיתי את התמונה של התינוקת המקסימה שלך שהוספת יש לי רק דבר אחד להגיד, חראם על הבגדים אבל היא הרבה יותר חשובה ואני בטוחה שלברנש החצוף אין כזה דבר מתוק בבית אז שיהנה מהבגדים ואת תהני ממנה ( הרבה יותר שווה )
אבל את צודקת זה מאד מאד מעצבן !!!!
 

חני 105

New member
מלאים אני בשוק השארת את הילדה

לבד בבית בכדי לחפש אחר השקית. שילכו לעזאזאל הבגדים. אבל להשאיר את הילדה ללא השגחה בשביל שקית בגדים
מסריחה. חני
 
למעלה