אני רוצה למות

Dark AnGeL15

New member
אני רוצה למות

אני לא רוצה להישאר פה יותר תהרגו אותי פליזזזזז
 

Dark AnGeL15

New member
אני לא יודעת..

אני לא יודעת מה קרה לי.. הכל נהרס לי... כל דבר טוב שקורה נהרס.. עזבו.. אני מסתבכת עם עצמי כבר...
 

puritania

New member
מה קרה אנשים?

אני יכולה לעזור? רוצים לדבר על זה?
 

a s t r o

New member
אולי

אם תשתפי אותנו במה קרה נוכל לעזור לך להעיף תמצב הזה
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
Dark AnGeL ../images/Emo24.gif

שעולה המחשבה שאין יותר כוחות להתמודד, שנראה שאין מוצא והפתרון הוא לסיים עם הכל... קשה להתחבר לאמונה.. לתקווה. כשהמחשבות מפליגות לאופק אחר.. קודר יותר מציעים לך להמשיך ולפרוק.. לשתף, אולי הכתיבה כאן, תוכל להוות גם היא דרך של פורקן לכאב, משהו שיקל מעט על הכאב הנפשי, שיתן מעט כוחות.. שיאפשר להסתכל על הדברים בזוית נוספת, אחרת, שונה, ואולי יאפשר למצוא דרכים להתמודד עם כל הקשיים. אכפת לנו... תני לנו להיות איתך בתוך העצב הזה.. לתמוך.
 
האמת היא..

שעכשיו זה תקופה כזאת לא יודעת אולי זה המזג אוויר שמשפיע עלינו עוד יותר אבל זה יותר תקופה של דכאונות כזאת שכל מה שבא זה למות אבל תחשבו על זה כעל תקופה חולפת ואולי עוד כמה שנים תזכרו בכל זה ותחשבו לעצמכם איזה מבולבלים היינו...
 
למעלה