תרגיל 3
חשוב על מישהו שנמצא במצב ממש, אבל ממש קטסטרופלי, ורשום לו מילות נחמה. אתה יכול להזכיר לו את הדברים הטובים שיש בו, חוויות כייפיות שהוא עבר, ודברים נחמדים שהוא אמר או עשה. גם משפטים סתמיים כמו "יהיה בסדר, מותק" קבילים בהחלט, כמו גם דברי עידוד "רוחניים", הסברים שכלתניים למה באמת יהיה בסדר, וכמובן חיבוקים הם תמיד במקום, לצד הבעת אהדה, הבנה, ידידות, אהבה, שותפות, הזדהות וכדומה... כשתסיים לכתוב, קרא את הדברים והפנם אותם - כן, הם מיודעים גם אליך! בסופו של דבר, כל בני האדם, למרות ההבדלים ביניהם, רוצים להיות מאושרים וראויים לכך. אם אתה רוצה, אתה יכול להיעזר בתמונה המצורפת כזה שאליו אתה מייעד את המכתב...