עדי...
אני בדרך כלל לא מגיבה, אני כואבת מדי בעצמי כדי שאהיה מסוגלת לכאוב גם בשביל אחרים...אבל לפעמים משהו שובר את זה. וכל הכאב שיש בך- הייתי חייבת להגיד משהו, למרות שאני לא יודעת מה... רק לנסות להגיד משהו שאת אולי רוצה לשמוע, ואני לא בטוחה שאני יודעת מה הוא הדבר. אני מבולבלת בעצמי ועליי עוברים ימים לא קלים, אבל אולי תסתכלי על אחרים- על רבים אחרים שעוברים דברים קשים וכואבים, ומצליחים לעמוד בזה, ואפילו מגיעים מכאן לאנשהו. אני יודעת שזאת לא זכותי להגיד את זה, אבל אני מקווה שגם את תהיי ביניהם יום אחד. ואני מקווה שאביך יבריא ואת תהיי חזקה מספיק לעמוד שם בשבילו. ובינתיים כל מה שאוכל להציע- זה חיבוק, וגם אם וירטואלי, הוא מכל הלב. ואם תרצי לדבר- סתם לשפוך כאב או כעס על מישהו- אני מתנדבת. מחזיקה לך אצבעות...