אני רגועה עכשיו
אז באמת נסענו אליה בשבת, למרות מזג האוויר הסוער, האוטו שלנו ממש שט על הכביש, היו רוחות מאוד מאוד חזקות. דברנו איתה ואמרנו לה שחשבנו על הענין ואנחנו רוצים בטובתה ובנוחיותה ורוצים שהיא תלד איפה שנוח לה, היא מאוד שמחה והתרגשה, היה כל כך כיף לראות את הבטן העגולה שלה, פעם ראשונה שבעלי מאוד התרגש ועכשיו הוא באמת מאמין שאוטוטו יהיה לנו ילד. היא שאלה כמה פעמים אם זה באמת בסדר ואם אנחנו שלמים עם זה ואמרנו שכן. רציתי להודות לכם מאוד, מאף אחד לא יכולתי לקבל תשובות כל כך חכמות ובעיקר מנוסות, ליידי בל זה מאוד עזר לי מה שכתבת. ועוד שאלה ברשותכם, בכל פעם שאנחנו באים אליה אנחנו קונים לה משהו נחמד, פעם דיסק שהיא אהבה, פעם מתנות לילדים, פעם סט כוסות יפה, מה אתם חושבים שצריכה להיות המתנה שלנו ללידה שלה? אני יודעת שנהוג להביא לפונדקאית מתנה ללידה משהו שיישאר לה מזכרת, אשמח לשמוע רעיונות.
אז באמת נסענו אליה בשבת, למרות מזג האוויר הסוער, האוטו שלנו ממש שט על הכביש, היו רוחות מאוד מאוד חזקות. דברנו איתה ואמרנו לה שחשבנו על הענין ואנחנו רוצים בטובתה ובנוחיותה ורוצים שהיא תלד איפה שנוח לה, היא מאוד שמחה והתרגשה, היה כל כך כיף לראות את הבטן העגולה שלה, פעם ראשונה שבעלי מאוד התרגש ועכשיו הוא באמת מאמין שאוטוטו יהיה לנו ילד. היא שאלה כמה פעמים אם זה באמת בסדר ואם אנחנו שלמים עם זה ואמרנו שכן. רציתי להודות לכם מאוד, מאף אחד לא יכולתי לקבל תשובות כל כך חכמות ובעיקר מנוסות, ליידי בל זה מאוד עזר לי מה שכתבת. ועוד שאלה ברשותכם, בכל פעם שאנחנו באים אליה אנחנו קונים לה משהו נחמד, פעם דיסק שהיא אהבה, פעם מתנות לילדים, פעם סט כוסות יפה, מה אתם חושבים שצריכה להיות המתנה שלנו ללידה שלה? אני יודעת שנהוג להביא לפונדקאית מתנה ללידה משהו שיישאר לה מזכרת, אשמח לשמוע רעיונות.