אני קצת עצובה

אני קצת עצובה../images/Emo10.gif

היום נפגשנו.. אחרי שבועיים שלא ראינו אחד את השני.. חשבתי שיעופו ניצוצות שתהיה תשוקה שהוא לא יפסיק לגעת בי והיה כזה... כזה יבש... הוא היה נורא נורא לחוץ, רצה כבר להגיע לעיקר בלי משחק מקדים... איזה יאוש...איזו אכזבה..., האם "נגמר " לו ממני? מה הסימנים שכבר אין את הניצוצות כמו בהתחלה? בהתחלה הוא היה יוזם ..נוגע..מראה תשוקה היום ..הכל נעלם.. מתסכל... האם שווה להלחם על זה? או שזה דבר טיבעי בסופו של דבר? לי לא נגמר ממנו אפילו לא לשניה... התרגשתי היום כמו ילדה קטנה.. הלב דפק.. אבל.. ברגע שהוא לא הראה תשוקה כמו שחשבתי אז משהו נצבט בלב.. משהו חסר. וכן, דיברתי איתו על זה..שאלתי אותו.. אמר כי זה נכון שזה לא כמו בהתחלה אבל התשוקה היא אותה תשוקה.. פשוט יש עליות וירידות בחיים .. הוא עובר תקופה לא קלה.. האם לחכות? להאמין שהתקופה הזו תעבור מתי שהוא? האם לשנות טקטיקה? מה דעתכם ותודה על התשובות
 
אני גם קצת עצובה ../images/Emo7.gif

עוד שעתיים המטוס שלו ממריא.. הוא יחזור רק בשישי.. כבר מתגעגעת.. אוףף.. רוצה כבר שיחזור.. לחבק.. ללטף.. לנשק.. רק זה..לא רוצה מעבר לזה.. התחנן לפניי כי יקנה לי משהו משם.. כל כך לא רוצה.. לא רוצה חומרי.. רוצה רק אהבה.. רוצה אותו.. שיחזור כבררררררררררר sky
 
אל תיהיי עצובה מתוקה../images/Emo24.gif

הוא עוד ישוב... הוא בטח יחשוב עליך כל השהות שלו שם.. והמפגש איתו כשיחזור -יהיה מתוק מדבש
. תטעני יצרים ואנרגיות בשבילו..
 
את יכולה בבקשה לבקש....

שיביא את הבושם אנג'ל? תגידי לו שזה בשבילך...פשוט אני צריכה דחוף, תכף נגמר לי
ואני חולהההה על הבושם הזה... יאללה תחייכי שמים לי...כולה שבוע...לפחות שיביא משו
 
שמים לי יקרה

את יכולה להחליף את העצב בהתענגות על חווית הגעגוע. ניראה לי נחמד להתגעגע ולדעת שישוב אל זרועותייך. דמייני לעצמך את רגע המפגש. אכן, בטוחה אני שתהיי בשמים. בינתיים תכנני לך את הזמן עד לחזרתו. מלאי אותו בדברים שאת נהנית לעשות. פגישה עם חברות, כתיבה בפורום, ירייה בחץ וקשת, הליכה על מים. לא יודעת, כל מה שעושה לך טוב ורק אל תשכחי לזכור שאת לא עצובה אלא מתגעגעת ויש הבדל בין השניים. נכון?
 

jedyknight1

New member
כשאני הייתי עצוב

אז הלא חוקית קנתה לי בובת מין. להתאמן עד שניפגש שוב...
 

mika31

New member
לא להיות עצובה

אמרת בעצמך שהוא עובר תקופה לא קלה תניחי לו קצת, תני לו אוויר...הוא יתגעגע... אני חדשה כאן ולא מכירה את הרקע שלכם או מה קרה שלא התראתם שבועיים אם תרצי לשתף.... אני כאן.
 
תשוקה יקרה

מצד אחד אענה לך ששווה להילחם על כל מה שאת צריכה. אין מה להתפשר. בחרת בו כיון שסיפק את הצורך שלך בניצוצות.....אל תתפשרי. מצד שני...ייתכן מאוד שהוא עובר משהו בחייו האישיים. זה בהחלט מזעזע ומכניס לפרופורצייה את כל הריגושים שמסביב. את יכולה לתת לו את הזמן שלו לארגן את חייו. את יכולה להיות אוזן קשבת אם ירצה בכך. בינתיים אין מה להיפגש איתו אם יש לו עניינים לטפל בהם, שיטפל. קחי מרחק ותני לו זמן. טקטיקה? המילה זרה לי יקירה. איזה טקטיקות יש כבר בהשגת ניצוצות? או שיש או שאין. מאחלת לך שיחזרו הניצוצות לחחיך ושלא תהיי עצובה.
 
את מדברת על ה "לא חוקי?"

אם כן אז הממ
כמה זמן אתם ביחד שהוא יגיד שהתשוקה היא "לא כמו שהיתה בהתחלה"? אם אין תשוקה מדהימה וסוחפת עם המאהב, בשביל מה לטרוח בכלל???
 

פ ר ח בר1

New member
העיקר הוא...

להרגיש טוב עם עצמך אם את לא מרגישה טוב בנוכחותו לא טוב לך ולא נעים לך איך שהוא נוגע ואיך שהוא ישר ניגש לעניין.. ולמרות שאמרת לו והסברת לו כנראה שיש לכם גישות שונות לקשר ולמהות הקשר אני אישית מאד מבינה אותך אז זה היה מ וריד לי אם וכאשר הוא היה ניגש ישר לעניןן. תנסי שוב..עוד פגישה ותראי..אם לא..תחתכי חבל שתרגישי רע ועצבות. כל המטרה היא שנרגיש בעננים ושהפרפרים בנו לא יפסיקו..
 
למעלה