אני קורא לחברי כל המפלגות

pegasoos

New member
אני קורא לחברי כל המפלגות ../images/Emo70.gif

אני קורא לחברי כל המפלגות להצטרף לעצומה להחזרת ממתיק סוד1 לפורומים של תפוז
ממתיק נחסם בהוראתו של אני כותב מנהל פורום קדימה מכל מערך הפורומים של תפוז ללא כל סיבה היגיונית, מנהל הפורום של קדימה גם אינו מוכן לחשוף מה היתה הסיבה שבגללה הורה לחסום את ממתיק ורק אומר שהסיבה שמורה אצלו. אז כל מי שהדמוקרטיה חשובה לו ולא חשוב מאיזו מפלגה הוא ונמאס לו מהדיקטטורה של מפלגת קדימה שמשתלטת על התקשורת, על העיתונות הכתובה, ועכשיו כנראה גם על האינטרנט, מוזמן להצטרף לעצומה הקוראת להסיר את חסימתו של ממתיק סוד1 ואיתה את הדמוקרטיה לפורומים של תפוז. תזכרו, היום זה ממתיק, אבל מחר זה עלול להיות כל אחד מאיתנו.
 
איזו סמכות יש ליניב= אני כותב

למנוע מהילדון ממתיק סוד לא לכתוב בתפוז , בכלל? מישהון השתלט לא רק על בית וגן , אלא גם על התפוז כולו ?.... בקשר לבחור הזה ... זה לא אני שאמרתי שמדובר על נער (בן 24 ) עם שגעון גדלות.
 

pegasoos

New member
מסתבר שיש לו סמכות כזאת

ולא הבנתי למה רמזת בשורה האחרונה? ממתיק קרא לאני כותב שקרן ויניב החליט לתבוע אותו על זה ולחסום אותו מכל הפורומים תפוז. אז מי פה עם שגעון גדלות?
 
....הכוונה איננה ל ממתיק .

מה שאתה מנסה לספר לי שכל מנהל פורום יכול למנוע כניסת משתמש לפורומים של תפוז? מה קורא עם מנהלי קומונות? (אני נכון להיום אחד כזה)...
 

pegasoos

New member
לא יודע אם כל מנהל....

אבל המנהל של פורום קדימה יכול, עובדה.
 
וזה מתקשר לדבריי הראשונים

"בית וגן" = נקנה ע"י אולמרט גאיידמק. אני לא אתפלא אם יתברר ...שהיתה לאחרונה עיסקה שבה מישהו "עלום" קנה את פורטל "תפוז".
 

איתיet

New member
אני לא מכיר אופציה כזו

כולי תקווה שאין בידיו אופציה כזו. שגעון השררה... מזכיר מישהו ששלח שוטרים לשסות מפגינים. אוי השררה...
 

Charlie

New member
מצאתי את עצמי מגן על מרזל בגללו ../images/Emo13.gif

בפורום "העבודה" יש שרשור על הנושא של הליצן הזה "אני כותב". בקיצור כשהוא קרא לסלק את מרזל מהמדינה כבר גדשה הסאה. אני לא מבין מדוע הממתיק הזה נחסם מכל הפורומים. מה הוא עשה? ומדוע לא הסתפק הליצן מקדימה רק בחסימה שלו מהפורום הרלוונטי?! מוזר ומקומם.
 

pegasoos

New member
על פי מה שהבנתי הוא מתכוון לתבוע...

על פי מה שהבנתי הוא מתכוון לתבוע אותו על זה שקרא לו שקרן ודיקטטור. ועל פי מה שהבנתי מאשרת מנהלת פורום שינוי, הפרוצדורה היא לחסום מכל הפורומים של תפוז את מי שמנהל פורום מסויים מתכוון לתבוע אותו, זאת הפרוצדורה על פי אשרת.
 

pegasoos

New member
הבעיה היא סתימת הפיות

ברור שהוא יכול להיכנס בכינוי אחר, אבל למה לוותר על כינוי שכבר מכירים אותו בו? אתה היית מוכן לוותר על הכינוי שלך בכל הפורומים של תפוז רק בגלל שמנהל מסויים סימן אותך כמטרה? דרך אגב, על פי מה שהבנתי שוב מאשרת מנהלת פורום שינוי, אם מוגשת תביעה נגד מנהל פורום מסויים, הפרוצדורה היא לחסום מנהל זה מכל הפורומים של תפוז ולא לתת לו להמשיך לנהל את הפורום שהוא מנהל. מעניין אם הפרוצדורה הזאת היא לא רק על הנייר....
 
לאור ההשתוללות של 'אני כותב' ולא

מהיום בסיטונות של עשרות פסילות, אני לא אתפלא אם הוא יחטוף משהו על הראש בחזרה. מצד שני האהבלה של שינוי אשרת, היא לא בדיוק מקור מידע מהימן.
 

Archibald

New member
'אני כותב' הוא מגלומן מטורף

מי שעוקב אחר הודעותיו בפורום שלו מבין באיזה יצור מדובר.
 
למעלה