אני צריכה
..

אני צריכה ../images/Emo91.gif..

יום שבת אני רוצה ללכת עם חבר שלי לרכב על סוסים באיזור הצפון.. מישו אולי מכיר מקום טוב לרכיבה
אני אשמח גם לקבל רעיונות אחרים להמשך היום.. אולי מקום לפיקניק.. או משו כזה..
תודה! ובוקר טוף!!!
 

KarinDi

New member
איזור הצפון...

זה ממש ממש לא מוגדר. לגבי הסוסים אני לא יכולה לעזור לך בכל מקרה אבל לגבי המשך היום אני אשמח לנסות, אז נסי להתמקד יותר@
 

skopy

New member
אני צפוני

ציפורי אזור מצויין לרכיבה על סוסים
,מקווה שעזרתי
 

שיר10v

New member
ובהמשך...

יש ספא מומלץ בציפורי ואפשר אחכ להזמין ארוחה ל...[2].היום שמעתי חוות דעת טובות עליו.
 
אני אפרט לכם מעט..

היום אנחנו הולכים למסעדה. לכבוד חגיגת 3 השנים הנפלאות שלנו יחד..
מחר בצהריים אנחנו נוסעים לכינרת ומשתקעים שם ללילה עכשיו.. לגבי יום שבת.. בבוקר ארוחת בוקר טעימה לשוט קצת בסירה מתנפחת..
וזהו.. חשבתי להמשיך את היום איכשהו.. אין ממש הגבלה למקומות בצפון כי אנחנו עם רכב אבל אם תוכלו להמליץ על מקומות של רכיבה באיזור הכינרת יהיה עדיף.. תודה רבה! יום טוף!
 

ori האחת

New member
רעיון... ../images/Emo85.gif

היי מותק.. אני מהצפון ויכולה להמליץ לך על "בת-יער", שזה מקום מאוד פסטורלי ויפה.. הוספתי מפה איף אפשר להגיע לשם. מהכנרת זו דרך של חצי שעה ברכב- וזה בהחלט שווה. יש שם מסעדה מדהימה, חוות סוסים עם רכיבה באזור היער (החווה צמודה ל"יער ביריה", אם את מכירה). יש שם גם פעילויות של גיבוש, הרפתקאות, או טיולים רגליים. זה גן ממש יפה, ארנבים וטווסים מסתובבים חופשי. באמת חוויה. אם תרצי פרטים נוספים תוכלי לפנות אליי במסרים!!! בקיצור... מומלץ!! תהנו... וכמובן..
 

ShirShir

New member
טוש טוש, מזל טוב!!!!!!!../images/Emo23.gif

תעשו חיים, שיהיה לכם כיף!! ואל תשכחי לספר לנו חוויות והמלצות אח"כ.
 

skopy

New member
טוש,טוב שיהיה לך במזל

שלוש שנים,זה הרבה!!!מחכה לחתונה,תזמיני את כולם :p
 
ביקשתם פירוט..

אז ככה... יום חמישי <בחגיגת ה-3 שנים> נסענו למסעדה באיזור הבית היה חביב .. לא יותר מזה.. קצת התאכזבנו מהמקום עצמו..<פעם ראשונה שלנו שם-ואחרונה
> למחרת חיכינו שאחי יחזור מהעבודה כדי שנוכל לקחת את הרכב.. הוא הגיע רק ב- 5 אחה"צ.. ולהזכירכם היה קר יום שישי..
כולם ניסו לשכנע אותנו לא לסוע.. או שלפחות נישן בבית מלון או משו.. אבל לא נתנו לאף אחד להרוס לנו ונסענו.. לקחנו ציוד כאילו אנחנו נוסעים לחודש שלם.. סירת גומי ומזרן ים.. בגדים סקש"ים, אוהל<כמובן!> מנגל ועוד מלאן של דברים.. הגענו לטבריה בסביבות 7 בערב.. נסענו לחבר של חבר שלי לקחת ממנו מצלמה.. ישבנו איתם קצת.. ואז הזמנו אותם להצטרף אלינו לארוחת ערב במסעדה מ ד ה י מ ה בטבריה! "הבית" יש שם אוכל סיני בלבד וכל אירוע אנחנו חוגגים שם .. זו המסעדה הקבועה שלנו <ממליצה בחום!> יצאנו משם בסביבות 11 החזרנו את זוג החברים הביתה ונסענו לכיוון החופים..
.. חוף אחד היה סגור.. השני היה מפוצץ בהגזמה כל 2 מטר כמעט היה אוהל.. אז לא רציתי להישאר שם.. נסענו לחוף שלישי.. מצאנו מקום קצת מואר.. היו מסביב גם כמה ח'ברה צעירים.. ב 12 התחלנו להקים את האוהל סידרנו ארגנו את הכל..הדלקנו לנו מדורה צלינו מרשמלו <מלאן טעים!> הרתחנו מים והכנו לנו תה עם נענע.. ישבנו התכרבלנו היה מלאן של כיף.. ולמען האמת.. ככל שהשעות עברו נהיה פחות קר.. הלכנו לישון ב- 5 בערך.. התעוררנו ב- 7 בבוקר <כן.. כעבור שעתיים בלבד!> לצלילי צעקות של אמריקאית ואז באו גם קלללות בערבית.. טיפה נבהלתי.. חבר שלי הסתכל בחוץ ואמר לי שזה בסדר.. <הערבים סידרו את הסכך של הצילייה בדיוק מל האוהל שלהם.. והיא התעצבנה על זה> המשכנו לישון עד 10 ולבנתיים הם הספיקו להגיע לסכך שצמוד לאוהל שלנו.. ומלאן התעצבנו.. כי הם הרשו לעצמם להשתלט על השולחן שלנו.. ולנוח בסבבה שלהם כל 10 דק'.. אז היינו צריכים לשבת לשתות את הנס של הבוקר במקום אחר ונורא התעצבנו מזה הם סיימו אחרי שעתיים בערך <וזה גם אחרי שחבר שלי העיר להם>..הכנו לנו ארוחת בוקר עם ביצים סלט וגבינות.. <ושוקו של פעם>.. יותר מאוחר החלטנו להעביר את האוהל משם.. עברנו למקום אחר רחוק יותר... לא נכנסנו למים בכלל כי הם היו קפואים <בדקנו>אז לא השתמשנו בסירה ובמזרן <ועזבו את העבודה ששכחתי את הבגד ים שלי
> הכנו מנגל.. סמנו את הבשר.. ישבנו לאכול ובסביבות 6 בערך יצאנו לכיוון הבית
.. אז כמו שהבנתם בסוף לא הלכנו לרכב על סוסים.. ולא שטנו בסירה.. אבל היה לנו הכי כיף בעולם <זו פעם ראשונה שאני ישנה בכנרת> והיינו שתינו לבד.. וזה מה שחשוב..
<כולם ביחד- "הווווווווווווו"> איך עבר עלייכם הסופ"ש???? לגבי חתונה.. טושית עדיין צעירונת <21> וחבר שלי יותר צעיר <20> ככה שכרגע אין תכנונים אבל אם כן.. אני אודיע! מבטיחה!! תודה על ההתענינות.. ואני מקווה שלא התשתי אותכם עם הקריאה.. אני פשוט מפרטת יותר מדי <זו תמיד היתה בעיה אצלי..
>
 
למעלה