אני צריכה עזרה

שנהב 1

New member
אני צריכה עזרה

דבר נוסף אם תוכלו לעזור לי מה הם המסרים ואיך אני משתמשת בהם?
 
ברוכה הבאה../images/Emo140.gif

בתור ממלאת מקום (כי המותקית נסעה).... להלן מס' כללים הנהוגים בפורום זה.. "אומנות השרשור" "אומנות פתיחת הודעה בנושא חדש"
לגבי מסרים: אם פתחת כינוי קבוע (ולא עם כוכבית), הינך זכאית לתיבת מסרים. צד שמאל למעלה, 'סתכלי שניה....כתוב לך "שנהב 1 יש לך מסר חדש?" לחצי עליו ותיכנסי למערכת המסרים. אגב המסר הראשון הוא ברכת בהצלחה מתפוז. ובהצלחה גם ממני.
 

שנהב 1

New member
עוגי

תודה רבה על העזרה ,השתמשתי בה ,שיהיה בוקר טוב ויום מהנה
 

שנהב 1

New member
מיכלי

קודם כל בוקר טוב ושוב תודה לך מכל הלב,מקווה שנהנית בסוף השבוע ועשית חיים,עכשיו קצת ממהרת לשלוח את הילדים לגנים,אחר כך מצפה לשמוע מה היה (אם בא לך)אז יום טוב בינתיים.
 
למעלה