בתור ממלאת מקום (כי המותקית נסעה).... להלן מס' כללים הנהוגים בפורום זה.. "אומנות השרשור" "אומנות פתיחת הודעה בנושא חדש"
לגבי מסרים: אם פתחת כינוי קבוע (ולא עם כוכבית), הינך זכאית לתיבת מסרים. צד שמאל למעלה, 'סתכלי שניה....כתוב לך "שנהב 1 יש לך מסר חדש?" לחצי עליו ותיכנסי למערכת המסרים. אגב המסר הראשון הוא ברכת בהצלחה מתפוז. ובהצלחה גם ממני.
קודם כל בוקר טוב ושוב תודה לך מכל הלב,מקווה שנהנית בסוף השבוע ועשית חיים,עכשיו קצת ממהרת לשלוח את הילדים לגנים,אחר כך מצפה לשמוע מה היה (אם בא לך)אז יום טוב בינתיים.