אני צריכה יעוץ...

אני צריכה יעוץ...

אני בכיתה י' ואני מחפשת מחשב ללימודים ולאינטרנט כמובן וחשוב לי שיהיה גם סימס כי יש לי הרבה שעות חלון ואין אינטרנט בבית הספר שלנו.. אני לא צריכה עוד משחקים ודברים כאלה.. רק סימס.. אני הייתי מכורה אליו פעם עד שנהרס לי המחשב והביאו לי מחשב חדש נטבוק שלא מתאים לדרישות המערכת של סימס... אז עכשיו קיבלתי 1000 שקל משכורת מעבודה בחופש ואמא מסכימה להוסיף לי 400 ויש לי עוד 200 שקיבלתי ליומולדת... ככה שיש לי עכשיו 1600 שקל.. אני צריכה המלצות על מחשבים בתקציב הזה שעונים לדרישות המערכת של סימס... גם מחשבי יד שנייה מאזור חיפה יתקבלו בברכה:)
 
המחשב שלי מחזיק מצויין את הסימס

אבל הוא עולה 11,400 לא 1600
 

RainbowPowder

New member
הכי טוב שתעשי זה ללכת לחנות מחשבים,

ולבקש מהם להראות לך מחשבים נידיים שיכולים לתמוך במשחקי מחשב (סימס 3* - אל תתביישי לומר להם שאת רוצה מחשב שיעמוד בדרישות של זה). שיהיה בהצלחה :)"
 
אממממ

אני ממש לא מתביישת ואני גם לא חושבת שיש במה... אבל בחנויות מחשבים כ ל המחשבים וגם הנטבוקים עולים מעל 2000 שקל בד"כ... יש לי 1600.. אני חושבת לקחת יד שנייה.. מצאתי יד שנייה HP פביליון או משהו כזה בן 3 וחצי בערך ואח שלי ממש מבין בזה (אבל אני לא יכולה לדבר איתו על זה עכשיו כי הוא מתכנן לקנות לפטופ לחברה שלו ליומולדת והיא גרה אצלינו אז אם היא תשמע היא תחשוד....) ולפני כמה שבועות שדיברנו על זה הוא אמרה שהמחשב הזה ממש טוב כמעט כמו שלו (סמסונג או משהו שעלה 4000 שקל) והוא יכול לא רק סימס אלא גם משחקים שיצאו בעוד כמה שנים... מה נראלכם? כדאי לי ?
 

RainbowPowder

New member
מממ... אני לא מכירה ממש את המחשבים

של HP, ואת צריכה לראות את המפרט שלו (דרייברים, זיכרון וכו') - כדי לדעת אם הוא מתאים להגדרות של הסימס. אישית, אני לא הייתי קונה מחשב נייד בן 3 וחצי שנים... בעיקר בגלל שתוחלת החיים של מחשבים נייידים היא נורא קצרה... (זה גם למה לא מבטחים אותם בד"כ מעל ל-3 שנים). אני מציעה לך לשאול בפורום "מחשבים ניידים" - אולי הם יוכלו לתת לך דעה מקצועית יותר..
 
למעלה