אני צריכה ייעוץ

קרנוש21

New member
אני צריכה ייעוץ

בעקבות הכתבה האחרונה במעריב עלו בי מיליון שאלות אני רוצה ללמוד באיזה בית ספר מעסה רפואית בכירה הבית ספר אומר שהוא מכשיר לעבודה בקופות חולים ובתי חולים לומדים מה שצריך! איך אני יודעת שזה באמת נכון? וגם הבית ספר חבר באיגוד העולמי לכלל רפואה משלימה ומי שלומד את שנת הלימודים הנ"ל במה שאני רוצה מעסה רפואית בכירה גם לו יש תעודת חבר באיגוד. מה לעשות??? וזה גם מה שאני רוצה וגם קרוב אלי לביית
 
כמה נקודות...

1. החוק העומד על הפרק עוסק ברפואה סינית, ולא בשום תחום אחר - מסאג' לא הוזכר בו כלל. 2. לגבי איפה ללמוד - מה היית עושה אם היית מחפשת דירה? או רוצה לקנות אוטו? היית עושה סקר שוק, בודקת כמה הצעות, ומחפשת מה הכי טוב לך - לא היית שוכרת דירה ג'יפה עם שכנים רעים רק בגלל שהמקום נוח, ולא היית קונה פיאסטה משנת 70 רק בגלל המחיר. עשי זאת גם בתחום הזה! 2. אל תאמיני לאף בית-ספר לגבי תוקף התעודה בארץ! אין אף תעודה המוכרת ע"י משרד הבריאות, נקודה. לגבי תעודות המוכרות בחו"ל, זה משנה אם את רוצה לעבוד בחו"ל. 3. לגבי עבודה בקופות החולים - שם יקחו בערך את כל בוגרי בתי-הספר ה"גדולים" בארץ. אני לא יודע על בית-ספר שיצהיר שקופות החולים לא יקבלו את בוגריו, אז גם כאן - חובת ההוכחה על בית-הספר. 4. דבר אחרון: האם את מחפשת ללמוד את המינימום שיכניס אותך לקופ"ח - או את המקסימום שאת יכולה ללמוד בשבילך, בשביל ההתפתחות העצמית שלך?
 

קרנוש21

New member
אתה צודק

העלת נקודות חכמות ואכן עשית חיפוש ענק ומצאתי שתיים שהכי טובים לי וגם אינטואטיבית ואני רוצה שכן תיהיה לי אפשרות לקופת חולים ובית חולים כי אני אוהבת מגוון של מקרים "קשים" ולהתמודד איתם ואני רוצה את זה בסה"כ לניסיון וזה ברור שאני לומדת בשביל עצמי שים לב לחתימה שלי החיים הם בעצם האוניברסיטה שלנו ובכל אופן תודה על העזרה! אשמח לקבל עוד הצעות רעיונות
 
למעלה