אני צריך קבוצה

בלקר

New member
אני צריך קבוצה

מאזור הקריות. כל קבוצה שהיא כי אני נועש בגלל שלא שיחקתי כבר שנתיים. נ.ב יש לי מניאטרות של אורקים וגובלינים שאפשר להשתמש בהם בקרבות. המניאטרות הן מתוצרת GW.
 
למעלה