אני צריך עזרה רצינית

helpneeded

New member
אני צריך עזרה רצינית

אולי זה יישמע ממש טיפשי ואולי תגידו שזה לא שייך לכאן. אבל אני צריך עזרה. כבר שנה שאני מאוהב במישהי שהיא ידידה שלי. היא לא הידידה הכי קרובה(יעני לא ידידת נפש) שבעולם אבל בכל זאת ידידה שלי. שנה שלא יצאתי עם אף אחת. לא חושב על אף אחת. אני סטודנט בפקולטה מאוד קשה וזה מפריע בלימודים העניין הזה. אני לא מסוגל כבר. אני משתגע. אני לא חושב על משהו אחר. היא בצבא. כשאני לא רואה אותה איכשהו אני נרגע קצת, ואז אני רואה אותה ומאבד את השפיות. אני עושה כאלה דברים מטומטמים לידה ואומר שטויות. אני לא יכול להתחיל איתה ככה סתם. אני מנסה להתיידד עוד יותר אבל יש תחושת התנגדות כאילו היא לא רוצה להתיידד יותר. אני משתגע. אני חושב כבר כל מיני מחשבות לא בריאות מה לעשות עם עצמי...אני לא יכול יותר. אני לא יכול להגיד לה כלום כי במצב הזה אני די בטוח שהיא תגיד לי לא ואני לא מסוגל להתמודד עם זה. אני לא יודע כבר מה לעשות. אני יכול לתאר לכם איך אני מרגיש כלפיה, אני יכול לספר לכם את כל הסיפור וכל הסיטואציה, אבל לא נראה לי שזה ישנה משהו.
 

PEACEMAN17

New member
אני ינסה לעזור

בכך שאני יספר לך על מקרה דומה שקורה לי. גם אני התאהבתי בידידה שלי.והיא התאהבה בי. והיינו במין מצב ביניים ואני השתגעתי מזה. היא לא רוצה להיות חברה שלי, וזה ממש מתסכל אותי. אבל פשוט הרגלתי את עצמי למצב הזה. לזה שאני לא יקבל יותר ממה שיש לי עכשיו איתה. זה מעציב לחשוב על זה בכמה ימים הראשונים, אבל אחר כך זה נקלט. אולי זה מה שאתה צריך לעשות. תנסה להתרגל למצב הזה, שזהו, היא רוצה פחות ממה שאתה רוצה. ו אולי ככול שתכירו יותר, כך תתידדו יותר , ובסוף יצא מזה משהו. אני מקווה שעזרתי במשהו.
 

helpneeded

New member
זה העניין

אני לא מצליח להתיידד איתה יותר. היא בצבא וזה מקשה. חוצמזה שאני לא יכול לכפות ידידות וזה מה שאני מרגיש שאני עושה. והבעיה גם שאני לא מצליח לקבל את המצב הזה. שמע, זה כבר שנה שאני מנסה להתמודד עם זה. אני מרגיש שמתישהו אני אאבד את השפיות... זה משפיע על גישת החיים שלי. אנשים חושבים שאני מטורף, אני ציני, חסר שמחת חיים, פסימי וכדומה. אני צריך לעשות משהו קיצוני.
 

PEACEMAN17

New member
לפי דעתי...

אתה צריך פשוט להכיר מישהי אחרת. תהייה מטורף בזה שתצא לפאבים למועדונים ומסיבות כל הזמן, ותכיר בנות אחרות ממנה, עד שתמצא את האחת שמתאימה לך ותשכיח ממך את הבחורה ההיא. אולי היא לא ממש תשכיח כי קשה לשכוח כזה דבר, אבל היא תעזור לך להתגבר.
 

PEACEMAN17

New member
וגם...

אם אתה פסימי יותר מידי, והשתנת מאז מאוד... אולי כדאי שתפגש עם פסיכולוג, הוא יוכל לעזור לך מאוד. תוכל לספר לו את כל הסיפור והוא יעזור לך... תנסה, מה אכפת לך? זה לא נורא בכלל, זה אפילו כייף, מישהו שהתפקיד שלו זה רק להתרכז בך ולהקשיב לך ולפתור לך את הבעיה. תנסה.
 

helpneeded

New member
בעייה עם זה

פסיכולוג עולה כסף ואני סטודנט תפרן... אני לא אבקש מההורים כסף לדבר כזה. גם ככה הם אומרים לי כל הזמן שאני משוגע כי ככה אני באמת מתנהג בגללה. חוצמזה היו לי הזדמנויות עם כמה וכמה בחורות ואני פשוט מסתכל על בחורה וחושב עליה. הבעיה שלי כבר גובלת בהפרעה אובססיבית(מצטער, אני לומד רפואה ואני משתמש במילים שאני למדתי...).
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
שלום הלפ נידד

בתוך עולם של אהבה לא ממומשת... שומעים את תחושות התסכול... את חוסר האונים... את אובדן השליטה על שאר מעגלי החיים... לעשות דברים מטומטמים זה טבעי... כשהרגש מציף, המח מאבד שליטה... הלפ נידד יקר, הזכרת שהיית רוצה לשוחח על התחושות שלך עם איש מקצוע... אבל בעיה כלכלית עומדת בדרכך... אולי יוכלו באוניברסיטה להקל על העניין הכלכלי ולייעץ ב"שירותי הייעוץ לסטודנט" או דרך קופת חולים..ישנן אופציות שמאפשרות את זה.. אנו שומעים עד כמה זה מפריע לך לנהל את החיים ... וחושבים שטוב שעשית את הצעד הראשון ובאת לכאן... אנחנו כאן ... כדי להקשיב... ולשמוע מה בחרת.... להקל לשחרר לא להשאר עם התחושות הקשות לבד..
 
למעלה