אני צריך עזרה דחוף!

מצב
הנושא נעול.

ofofofof

New member
אני צריך עזרה דחוף!

אני צריך עזרה דחוף!
סורי אם זה לא מתאים לפה, פשוט אין לי איפה לשאול, וזה די דחוף.. אני צריך לנסוע מעזריאלי לחולון. לרחוב וייצמן, לרדת בתחנה שמול ענק הוידאו (החנות קלטות וכאלה..) אם מישהו יכול לעזור לי אני ישמח.. הכי חשוב - איזה קו לקחת מעזריאלי לוייצמן בחולון? אבל אם אתם יודעים עוד - נגיד אם התחנה ממוקמת איפה ששאר התחנות בעזריאלי? כמה תחנות אני צריך לנסוע עד שאני יורד? וכל מיני כאלה, כמו שיותר פרטים קטנים - יותר טוב. תודה מראש! ושוב סליחה. אופיר
 

gsx750f

New member
פשוט וקל קו 73 של אגד מעזריאלי

אני צריך עזרה דחוף!
סורי אם זה לא מתאים לפה, פשוט אין לי איפה לשאול, וזה די דחוף.. אני צריך לנסוע מעזריאלי לחולון. לרחוב וייצמן, לרדת בתחנה שמול ענק הוידאו (החנות קלטות וכאלה..) אם מישהו יכול לעזור לי אני ישמח.. הכי חשוב - איזה קו לקחת מעזריאלי לוייצמן בחולון? אבל אם אתם יודעים עוד - נגיד אם התחנה ממוקמת איפה ששאר התחנות בעזריאלי? כמה תחנות אני צריך לנסוע עד שאני יורד? וכל מיני כאלה, כמו שיותר פרטים קטנים - יותר טוב. תודה מראש! ושוב סליחה. אופיר
פשוט וקל קו 73 של אגד מעזריאלי
עד לרחוב וייצמן תחנה שליד בנק הפועלים מול ענק הוידיאו, נסיעה טובה. התחנה לכוון חולון נמצאת מעבר לגשר כמובן,בצד של הקריה.
 

ofofofof

New member
תודה! ../images/Emo24.gif

פשוט וקל קו 73 של אגד מעזריאלי
עד לרחוב וייצמן תחנה שליד בנק הפועלים מול ענק הוידיאו, נסיעה טובה. התחנה לכוון חולון נמצאת מעבר לגשר כמובן,בצד של הקריה.
תודה!
 

Me And Myself 1

New member
גם לי שאלה בנוגע לחולון-ת"א

אני צריך עזרה דחוף!
סורי אם זה לא מתאים לפה, פשוט אין לי איפה לשאול, וזה די דחוף.. אני צריך לנסוע מעזריאלי לחולון. לרחוב וייצמן, לרדת בתחנה שמול ענק הוידאו (החנות קלטות וכאלה..) אם מישהו יכול לעזור לי אני ישמח.. הכי חשוב - איזה קו לקחת מעזריאלי לוייצמן בחולון? אבל אם אתם יודעים עוד - נגיד אם התחנה ממוקמת איפה ששאר התחנות בעזריאלי? כמה תחנות אני צריך לנסוע עד שאני יורד? וכל מיני כאלה, כמו שיותר פרטים קטנים - יותר טוב. תודה מראש! ושוב סליחה. אופיר
גם לי שאלה בנוגע לחולון-ת"א
על איזה קו אני צריכה לעלות כדי להגיע מחולון (ליד משרד הרישוי) לתחנה המרכזית בת"א?
 

gsx750f

New member
לצאת לכוון הבניין הגבהה (ממסי)

גם לי שאלה בנוגע לחולון-ת"א
על איזה קו אני צריכה לעלות כדי להגיע מחולון (ליד משרד הרישוי) לתחנה המרכזית בת"א?
לצאת לכוון הבניין הגבהה (ממסי)
לרחוב המעפילים , לקחת משם קו 90 או 173 לכוון התחנה המרכזית, אני מציין שקו 173 עוצר ברחוב שדרות הר-ציון ולא בתחנה החדשה עצמה, קו 90 אמור לעלות לתחנה החדשה לקומה 6, כמובן ש 90 ו173 מגעים גם לתחנה הישנה.
 

Shark Alarm

New member
קו 173. ../images/Emo26.gif

גם לי שאלה בנוגע לחולון-ת"א
על איזה קו אני צריכה לעלות כדי להגיע מחולון (ליד משרד הרישוי) לתחנה המרכזית בת"א?
קו 173.

בבוקר יוצא כל 5-10 דקות. לקראת הצהריים כבר יוצא כל חצי שעה- בהצלחה
את יורדת בשד' הר ציון (לפעמים הנהג מכריז: "תחנה מרכזית" ומשם 5 דקות גג ברגל)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה