אני ציוני

goldshmidt1

New member
אני ציוני

או קיי זה הולך ככה: ציטוט עיתונאי- "איגוד המרצים הבריטים אימץ החלטה הקוראת לחרם אקדמי על מוסדות ההשכלה הגבוהה בארץ". החלטה גזענית, לאומנית ואנטישמית שלא באה לקדם ולגשר על הבעיות באזורנו אלה לפוצץ אותו למען אינטרסים פרו- פלסטינים. התקדים הכוחני הזה שהשדולה הפלסטינים באנגליה מקדמת יכול לגרור מדינות ומקומות נוספים ולבודד אתנו אקדמאית וליצור לגיטימציה לדרישות הפלסטינים. חשוב לציין בהקשר הזה שאנו חדורי תקווה לסיום הסכסוך ע"י חילופי דברים וישיבה למשא ומתן בלי לחץ ופעולות טרור ובלי ירי טילי קסאם על יישובי ישראל. כך מנהגו של עולם ובריטניה אמורה להבין זאת יותר טוב ממרבית העולם. אז כרגע מתחילה להתארגן קבוצה להפגנה מול השגרירויות והקונסוליות הבריטיות בארץ השאלה היא איך אפשר להשתלב ולהגיד לבריטים שיש פה נוער הישראלי- חף מפשעי פוליטיקה ומלחמות שרוצה לחיות במקום טוב יותר וללמוד בהשכלה טובה יותר לא קשורים בכלל למאבק הפלסטיני האלים הזה. שגרירות: הירקון 192 תל אביב קונסוליה: בן יהודה 1 תל אביב קונסוליה: נאשאשיבי 19 שיח ג'ראח ירושלים שגרירות: אקוה ספורט חוף אלמוג אילת חרם זו אלימות קשה לא פחות משימוש ברובים! אל לאנשים משכילים להחרים מדע, חקר תרופות וביוטכנולוגיה, פיתוחים גלובליים וחתירה לשלום עולמי ע"י אנשים משכילים וטובים.
 

פורה

New member
לא! די כבר עם ההפגנות האלה!!

אני הגעתי למסקנה שהפגנה זה הפיתרון האחרון, אין לאן לרדת יותר נמוך. אני חושבת שעדיף שתתארגן קבוצה עם נציגים מבני הנוער ואותה קבוצה תפגש אם אותם בריטים אנטישמים ותסביר להם מה קורה פה, ושתראה גם את הצד שלנו. אולי הם מתנגדים כלכך בגלל שהם לא מכירים את הצד שלנו. אחרי שנציג אותו הוא יהיה הרבה יותר נחמד. אז בואו נפסיק עם ההפגנות ונתחיל לחשוב- לא בכוח! במוח!!
 

אמן סלע

New member
ישששששששששששששש

סוף סוף מישו הבין שהפגנות זה לא מה שיזיז!!!! :)
 
אנטישמים?../images/Emo4.gif טוב שלא נסחפנו.

החלטה גזענית??אנטישמית?? אני מאוד מגנה את התגובה הבריטית הזו, שלטעמי היא כל כך טפשית וכל כך צרת אופקים, אבל הרבה יותר מעציב אותי לראות אנשים שקוראים לזה "אנטישמיות". אנטישמיות כמו שכולנו יודעים זו שניאת יהודים רק כי הם יהודים. אבל תופעות אנטי-ישראליות הן דבר נורמלי ולגיטימי לחלוטין בעולם דמוקרטי (לא שאני מסכימה איתן, ממש ממש לא), וזו פשוט בושה לקרוא למי שלא מסכים עם ההתנהלות הפוליטית של מדינת ישראל אנטישמי.
מתי כבר נפסיק לחפש את האנטישמיות בכל פינה.. אשכרה היהודי הנרדף, הפרנואיד. הגיע הזמן שנוריד מעלינו את התווית הזאת.
 

TziMHoNoa

New member
../images/Emo45.gif

זה נובע מכל מיני דברים אבל, ההגדרת אנטישמיות הזו, והתחושת נרדפות של יהודים בכל מקום, נגיד- מזה שהורידו במיקוד את המרד בגטאות או כל סממן אחר של יהודי שהוא לא מסכן...
 

jast

New member
לא קשור

מה שיורד במיקוד נקבע בהגרלה. אבל כן, המרידות זה דווקא כיף ללמוד. (אתם לומדים ספרות בשנתיים אנחנו בחצי שנה
)
 
למעלה