אני פשוט מיואש
אני יגיד בקיצור ולעניין ,
האם מישהו מכיר פסיכולוג טוב באזור המרכז , ולא בסכום 400 שקל לשעה..
אני מחפש פסיכולוג שבמידה והוא לוקח 400 שקל שזה לא יהיה לשעה..
אני פשוט יודע ורוצה לפרוק . ושעה זה לא מספיק אני צריך סך הכל שעתיים ,
מתחנן באמת אם מישהו יעזור לי ...
אני כבר עייפתי מלרשום בפורומים , ולקבל עצות ...קלות דעת..
אני מחפש משהו יותר מעמיק .
אני באמת חושב שאני צריך את זה , זה כבר מטריד אותי באופן יומיומי .
אני מתוסכל , בדכאון , במשבר , מיואש . חסר אונים וכל מה שתרצו ..
אין לי עוד כתובת למי לפנות זו הכתובת האחרונה אז אני אודה מאוד לכל מי שיעזור ..
אני יגיד בקיצור ולעניין ,
האם מישהו מכיר פסיכולוג טוב באזור המרכז , ולא בסכום 400 שקל לשעה..
אני מחפש פסיכולוג שבמידה והוא לוקח 400 שקל שזה לא יהיה לשעה..
אני פשוט יודע ורוצה לפרוק . ושעה זה לא מספיק אני צריך סך הכל שעתיים ,
מתחנן באמת אם מישהו יעזור לי ...
אני כבר עייפתי מלרשום בפורומים , ולקבל עצות ...קלות דעת..
אני מחפש משהו יותר מעמיק .
אני באמת חושב שאני צריך את זה , זה כבר מטריד אותי באופן יומיומי .
אני מתוסכל , בדכאון , במשבר , מיואש . חסר אונים וכל מה שתרצו ..
אין לי עוד כתובת למי לפנות זו הכתובת האחרונה אז אני אודה מאוד לכל מי שיעזור ..