אני פה!!!!

sharon24.

New member
אני פה!!!!

חחחחחח בשעה טובה הקידמה הגיעה גם אלי וגם אני כאן,אז....... תברחווווו
 
בוקר טוב לך......

וברוכה הבאה אלינו....... מקווה שתשתלבי יפה איתנו כאן...... יום טוב לך.....
 

sharon24.

New member
זוהר/המלךךךךךךךךך

תודה,תודה אני אף פעם לא ישכח לך שהיית הראשון שבירך אותי ואל דאגה אני ישתלב פה יופי. אוהבת מלא, מלא שרוני.
 
שרוני......

וואי איך שאני מסמיק עכשיו..... תודה, ויאללה תתארגני סופ``ש אחד ותגיעי מהר..... אבל על זה נדבר כבר בצ`אט...... יום טוב חומד......
 

tali-tal

New member
אהובתי....

ברוכה הבאה למועדון השרוטים (לאורך)... אוהבת הרבה טלי טל
 

sharon24.

New member
טול טול תודהההה

אוהבת,אוהבת והכי שמחה להיות כאן איתכם זה באמת אחללה
 

sharon24.

New member
מאסטרו

תודה תודה כולי התרגשות דמעות זולגות מעיני כשאני קוראת את ההודעות שלכם ----------אהההההההההה (בוכה מהתרגשות). נ.ב. אם לא ברחת כי נכנסתי לפורום תברח כשתראה חחחחחחחחח
 
בבקשה...

אל תיבכי (מגיש טישיו ) ההודעות למעלה אמורות להישתנות אבל השותף שלי שאחראי על הקטע הזה הלך לי לאיבוד B-p וחוץ מיזה לאן אני אברח אה ????? אני קבור כאן ! (הסילוווווווו) מאסטרו* <---מחפש את הדלת החוצה
 
למעלה