אני עצבני! תעזרו לי...

omer ok

New member
אני עצבני! תעזרו לי...

טוב אז ככה... יש לי חברה בערך חודשיים וחצי שאני אוהב אותה בלי סוף (ולפי מה שהיא אומרת היא גם אוהבת אותי), אנחנו באותו בי"ס ולא באותה כתה, מה שאומר שאנחנו נפגשים בהפסקות. וזה ממש ממש ממש ממש ממש מעצבן אותי שרק פעם ב... יוצא לי לראות אותה אחרי הבית ספר. ואני אמרתי לה שזה ממש קשה לי ואני חייב לראות אותה יותר, אז היא אמרה שהיא יודעת וזה גם לה קשה ופקה פקה...אבל היא לא עושה עם זה כלום!!! אני רואה אותה רק בציבור! ובפעם ב... שהיא באה אלי אז אנחנו רוב הזמן "משחקים", יכול להיות שזה בגלל זה? כי לדעתי היא גם נהנת מזה... אהה...ועוד משו....אנחנו טוחנים שעות על גבי שעות בטלפון....... הקטע הזה גורם לי לדיכי עצבני סתם באמצע היום...אני שקלתי אפילו להיפרד בגלל שהקטע הזה כל כך קשה לי, אבל די ירדתי מזה בגלל שאני אוהב אותה פשוט ברמות היסטריות... תעזרו לי מהר בבקשה.
 
למעלה