אני עם הנחלאווי

מיקאלה1

New member
נחלוואי?


 

אודרי11

New member
אני לא איתו....

בינתיים מסתבר שהנחלאווי, נשפט וישב 20 יום לא בגלל דריכת הנשק, אלא על עבירות אלימות , כמו הכאת המפקד שלו, ועוד אלימות כלפי חבריו...כמו זריקת אבנים עליהם
דריכת הנשק היא ארוע אחר לחלוטין, שנבדק על ידי צהל כעת, שטוענים שיכול להיות שהיתה מוצדקת.

מה שאני לא מבינה זה, איך חייל שברור שהוא אלים...חוזר ליחידה שלו ומקבל בחזרה את הנשק...
 

שרונהה

New member
מה שמסתבר שהכל טיוח

איך יתכן שאומרים שהוא נשפט על משהו אחר?
אם כן, הוא היה אמור באותו רגע להיות בכלא ולא בשטח.

כל אחד אחר, באותה הסיטואציה שבה הוא היה,
אמור היה לדרוך נשק כדי להרתיע את שני המחבלים,
כשאחד מלפניו מתגרה בו, והשני מאחור עם אגרופן בידו...

הוא לא ירה. הוא הרתיע.
ועדיף לשבת בכלא מאשר שישבו עליך שבעה....
 

אודרי11

New member
אז מה כתבתי שרונה?

את משבשת את העובדות

דריכת הנשק כנראה מוצדקת, גם המפקדים שלו אומרים..

אבל לפני זה הוא ישב 20 יום על אלימות כלפי המפקדים שלו....אז מי שאלים, ומתנהג באלימות, אני לא בעדו, ואני גם לא מבינה איך אחרי אירוע אלימות כזה נתנו לו שוב נשק ביד..
 

שרונהה

New member
מה הקשר?

מה הקשר בין האלימות שלו לבין התנהגותו באירוע המדובר?
עובדה שלמרות "אלימותו" הוא לא ירה, רק דרך את הנשק...

ולמה "כנראה" מוצדקת?

היא מוצדקת לחלוטין.
 

אודרי11

New member
ברור שיש קשר..

אם הוא בן אדם אלים, אז לא צריך לתת לו נשק ביד...נקודה.
 

אודרי11

New member
אני באמת לא מבינה למה התמיכה העיוורת בחייל

רק בגלל שהוא חייל...לא כל החיילים הם מלאכי שרת..שמעתי השבוע על כמה שמכרו אמלחים לארגוני פשע....

החייל הזה, בלי קשר לסרטון, ואם דרך או לא דרך, אז לא דרך, באמת חסיד אומות העולם , אבל מה הקשר..

הוא חייל רע, הוא בן אדם רע, הוא אלים, הוא סטר למפקד שלו וזרק אבנים על המ"כים שלו....עובדה שהוא ישב בכלא צבאי 20 יום על אלימות.....עוד לפני המקרה של הדריכה...אז למה לתמוך באחד כזה בכלל? בשום נושא
 
הציבור מתייחס לתקרית המצולמת בלבד

לא מתייחסים להיסטוריה של החייל
לא מתייחסים למוצאו ולא כיצד הוא ישן בלילה

מתייחסים לסיטואציה בה חייל צהל העומד על משמרתו
מותקף על ידי צעירים פלשתינאים וכיצד הוא מגיב.

את הסרטון לא הפיץ דובר צהל אלא אלו שאמונים בהחדרת השנאה בין העמים.

בטעות נמסר שהחייל נכלא משום שהגיב כיצד שהגיב
הדבר עורר את תגובת הציבור ובצדק.
 

אודרי11

New member
אז הציבור צריך להיות יותר נבון..

ועל החייל הזה אני יכולה רק לשיר את השיר: איך הפשפש עלה למעלה..
 

שרונהה

New member
דובר צה"ל מודיע

באמצעות סטטוסים מצייצים, גדי וילסרצ'קי, בפייס:

לקראת יום העצמאות - גדי ודובר צה"ל מציגים:
עשרת הדיברות ללוחם בשטחים:
1. חייל, גופך ונפשך - רכוש צה"ל הם.

2. ציית בצורה עיוורת להוראות שקיבלת ואל תפעיל שיקול דעת! (שיקול דעת זה פריבילגיה השמורה לבני אדם בלבד)

3. במקרה שאתה חש איום ממשי על חייך זכור: מצלמים אותך - הרבה יותר חשוב להיראות טוב במצלמה מאשר להישאר חי!

4. פלסטיני שמתגנב מאחוריך - קרוב לוודאי שהוא בסך הכל רוצה לשחק "דג מלוח", אל תבאס אותו.

5. אגרופן הוא אביזר סאדו-מאזו, אם אזרח ניגש אליך עם אחד כזה הוא פשוט נמשך אליך בטירוף - זרום איתו.

6. עזור לצדיקים שמצלמים אותך: האנשים האלה הגיעו מרחוק ועושים ימים כלילות כדי לתעד אותך, זרוק להם עצם ותן להם את האקשן שהם מחפשים.

7. עזור בעריכה: סייע לצדיקים הנ"ל להשמיט מהסרטון את הקטעים שעלולים חס וחלילה להראות שהיו סיבות להתנהגותך התקיפה.

8. עזור בהפצה: ככל שהסרטון יגיע ליותר מקומות בעולם, ככה תהיה יותר מפורסם ותהפוך להיות אישיות מבוקשת במקומות מגניבים כמו האג.

9. במקרה שאתה יוצא לא טוב בסרטון, צה"ל יפעיל את נוהל "משימה-בלתי-אפשרית" ויכחיש כל קשר אליך, תהיה גבר ותספוג את העלבון בשקט, אל תהיה סמרטוט!

10. הכי חשוב: זכור שצה"ל לעולם לא יפקיר אותך - במקרה שתיהרג תועלה בדרגה ותקבל צל"ש!

ולתפארת מדינת ישראל!
 
אניט לא עם שום נחלאווי

אני חושב שהימין הישראלי כורת את הענף תחת רגליו ב"הזדהות" הזו עם הבחור, אבל מה אכפת לי אני?
תמשיכו להזדהות עם מפנה נשק לילדים
תמשיכו להפגין נגד צה"ל
תמשיכו לפעול כנגד הלגיטימיות שלו
העתיד הראה כתוב באורות של אש - אבל הימין בשלו.
יאק
 
למעלה