אני עוזב את הפורום

Hell is beige

New member
אני עוזב את הפורום

אני צפחד שכל ההודעות עם הנטיות ההתאבדותיות שלי עוד ישפיעו על מישהו לרעה... רעה בעיי החברה זאת אומרת, אבל אני לא אפלצף יותר מידי. אני אחזור אם יהיה יותר טוב, או בשביל להשאיר הודעה אחרונה לפני הסוף, מי יודע מה יקרה מחר? מחרתיים? עוד שבוע? אם אתם רוצים אותי אני בפורום תמיכה נפשית.
 
למעלה