אני עוזבת...

אני עוזבת...

לא, לא אני עוזבבת אבל זו הודעת פרידה מיעל (סלבריטי) שעוזבת את הפורום ולא יכולה לכתוב הודעת פרידה כיוון שנחסמה.. "היי חברים, כפי שאתם רואים נחסמתי ולכן תודה למור אני יכולה לכתוב לכם כמה מילות פרידה! (למה אני עוזבת? ובכן, מי שרוצה לדעת אני פשוט לא יכולה לכתוב את זה פה שיפנה אליי במסרים אני אסביר) אז באמת שיהיה לכולם רק טוב ובהצלחה ושתדעו לכם שאני באמת באמת אוהבת אתכם היה לי ממש כיף להיות פה, חבל שמסיבות שונות אני נאלצת לעזוב- מי שרוצה ליצור איתי קשר יודע איך- אני אחזור כאשר יהייה שינוי בפורום. אני (יעל) אחזור לקרוא תגובות פרידה! שיהיה לכם חיים נפלאים! אוהבת- יעל"
 

Minimal Affair

New member
יש לי שאלה.

אני גם אפנה ליעל בפרטי, נדמה לי לפחות. למה היא לא יכולה לכתוב כאן? בגלל החסימה, אכן? אז למה היא נחסמה?
 

sharon59

New member
חסימה???????

מה זה חסימה? מה זאת אומרת? בעיה במחשב שלך? או בפורום? איך אפשר להיחסם? מישהו בבקשה יכול להסביר לי?
 

sharon59

New member
מה היא עשתה?

היא עשתה משהו רע? אמרה משהו לא בסדר? עברה על כלל מסויים אולי? ואם כן- אילו כללים יש פה? אני מצטער כל השאלות, פשוט אני בהלם ממה שמעתי. לא ידעתי שיש דבר כזה בפורום הזה.
 
יש בזה חוסר הגינות

שאם את רוצה לדבר על משהו עדיף לפתוח את זה ולא לעשות את זה במחתרתיות. ככה אפשר לשמוע את כל הדעות. אם לא אכפת לך אני אכתוב פה את מה שאת כתבת לי.
 
משהו לגבי הכללים

1. יש כללים שתקפים בכל פורום (אסור להציף ועוד ועוד - כדאי לך לבדוק). 2. כדאי לך לקרוא בכל פורום את הודעת המנהל. שם כתובים החוקים שמיוחדים לפורום הספציפי.
 

sharon59

New member
ואין סליחה על הדברים האלו?

בכל זאת- אני חושב שסלבריטי תרמה המון לפורום. אני פה בסך הכל שלושה חודשים, ואיך שנכסנתי הרגשתי בנוכחות שלה. היו רגעים שהייתי בטוח שהיא אחת המנהלים של הפורום. ממש עצוב לי שהיא לא תכתוב כאן יותר.
אני חושב שזה יום עצוב לפורום.
 

sharon59

New member
פרובקטור, זה לא אישי...

אני חושב שילדה בהפוכה ביקשה ממני לכתוב לה בפרטי כי היא רוצה להישאר פה, אם אתה מבין למה אני מתכוון. תכתוב לה גם אתה בפרטי ותקבל הסברים.
 
שרון

סבריטי הייתה משמעותית לפורום, זה נכון. אבל אם היא עשתה משהו שפגע בפורום או במשתתפיו אז זה לא בסדר מצידה והיא צריכה לפתור את זה עם המנהלת. ובואי לא נסחף ונכריז על יום אבל. אני חושב שיעל תסתדר גם בלי יום צום לאומי. יעל, את מוזמנת לחזור אלי באיסיקיו
 
דעתי...

לפי מה שאני יודעת, יעל לא עשתה שום דבר שנוגד את חוקי הפורום.. ועוד משהו שאני באמת רוצה להגיד וגם נאמר בפורום האודישן הגדול.. הפורומים האלו נועדו כדי שנביע דעה, ונאמר את מה שיש לנו להגיד.. שנוכל לשאול שאלות, לקבל תשובות, לתת תשובות, ולהמליץ המלצות.. כל עוד הדברים האלה אינם בצורה פוגעת או מעליבה אני לא רואה שום סיבה להשעיה או חסימה מוחלטת.. הפורומים האלו נועדו בשבילינו-לכל מי שרוצה ומתחשק לו.. וזה מה שנקרא חופש הביטוי.. לא צריך על כל דבר קטן להשעות או לחסום.. וזאת רק דעתי..
 

actress

New member
החסימה היתה כולה ל 24 שעות התראה

כי גם את וגם יעל מציפות ולא משרשרות את ההודעות וחבל מאוד אז היא עזבה לא נורא, היא כל פעם אומרת שהיא עוזבת ובסוף חוזרת גם שהצעתי לה בזמנו לנהל יחד איתי היא אמרה אני עוזבת פתאום חזרה בה בכל מקרה משהו מוזר שם קודם כל הנהלים כאן הם לא להציף ומסרים אישים אפשר באי סי או במסנג'ר או מסרים אישים כי לא כל העולם ואשתו צריך לדעת מה יש לה בחיים הפרטים זה פורום של כולם ולא רק שלה או של מי שרוצה לדבר שיחות אישיות ומקווה שהבהרתי את עצמי אין לי חשק להשהות או לנהל פורום ביד רמה פשוט נמאס
שכל פעם אבל כל פעם לא מקשיבים למה שאני אומרת ואני נתתי יד חופשית יותר מידי גררר.... אבל בקרוב תדעו מי יחליף אותי / מי יצטרף אליי מה שכן זה ת/יהיה מישהו/י אחראי/ת ומאוד שיודע/ת ניהול מהו זהו אמרתי את דבריי ושוב אני אומרת הצפות ומסרים אישים ביותר לא פה נתתי לכם יד חופשית לשוחח על כל אומנויות הבמה אל תנצלו את זה עד הסוף
 
../images/Emo7.gifמה?!

את היית הכי פעילה בפורום, בלעדייך בקושי יהיו הודעות! :( אני ישלח לך במסר כמה שאלות..:(
 

actress

New member
אויש נו באמת הצפות זה לא הודעות

זה הצפות
ואם אנשים לא רוצים לכתוב כאן שלא יכתבו זה לא אומר שבגלל מציפנית אחת / 2 אנשים יעזבו אנשים פה כי הם פה בגלל התחום וגם יש פה מומחים מביה"ס שמסייעים. בקרוב יהיו פה 2 - 3 מנהלים זה בבדיקה.
 

Minimal Affair

New member
אני מציע - יום אבל בינלאומי

לכבוד עזיבת יעל. כזה אירוע קורע לב לא היה מאז שנולדתי. פשוט בושה וחרפה שאין יום אבל.
 
למעלה