אני עוזבת

אורייייייייי../images/Emo110.gif

תהההההההההנייי
אני יתגעגעעעע
ואני ישלח ברכה רקקקקקק במומולדת עצמו
ובהצלחה ענקיתתתתתתתתת באודישןןןןן
מחזיקההה לךך אצבעותתתתתתת
 
אור כנסי רגע../images/Emo24.gif../images/Emo25.gif../images/Emo99.gif

באודישנים מחר
תהני אצל סבא וסבתא שלך יומיים
אני נורא אתגעגע אלייך,אור
אני
אותך,אור
שיר
 

natali2007

New member
אורו'ששששש

תהני אצל סבתא וסבא שלך ותחזרי עם חוויות חיחיחי בהצלחה באודישנים אני יחזיק לך אצבעות!!!!! והמון המון המון המון המון מזל טוב!!!!!!!!!!!!!! יומלדת שמח!!!!!!! עושר ואושר בריאות והצלחה!!! (את הברכה המלאה אני יכתוב ביומלדת עצמו חיחיחיחיחיחי) לאאב יו!!!! נטלי
 
למעלה