כוסית על הגג
New member
אני עוזבת../images/Emo7.gif
אני עוזבת אותכם ליומיים
חח אממ אני נוסעת לסבתא וסבא שלי אז אני עוזבת אותכם ליומיים ... וגם מחר אני עושה אודישנים לשיר נולד .. ומחר יש לי יומולדת ..
אז כולם לשלוח ברכות כי אני לא יהיה פה מחר ...
ואני מאודדדדדדדדדד יתגעגע אליכם
חולה עליכםםםםםםם תמידדדד
אורוש
אני עוזבת אותכם ליומיים