אני עוד לא כל כך מעורה בפרטים אבל..

abcn

New member
כמה תיקונים ותוספות להודעה של אלון

תהליך הגיור המוסלמי הוא אפילו יותר פשוט ממה שתארת, צריך באמת להגיד רק משפט אחד:(אאללה הוא האל היחיד ומוחמד שליחו על פני האדמה) אבל-לא צריך אפילו להגיע למסגד בשביל להיות מוסלמי, כל מה שצריך זה להגיד את המשפט הנ"ל בנוכחות שני עדים מוסלמים גברים(כמובן. כמו כל דת שיווינית שקיימת בעולם...). הג´יהאד(מלחמת הקודש)-אחת ממהמצוות שעל המוסלמי למלא אותן, והיא נכללת בין המצוות שאותן למדו המוסלמים מהסתכלות על אורח חייו של מוחמד(נביא האיסלם), נוסף למצוות שלמדו מהסתכלות על אורח חייו של מוחמד [שאני לא יודע בדיוק כמה הן(אבל החשובות שבהן הן:הגיהאד, כשרות, יום שישי וברית מילה)] ישנן עוד כחמש מצוות שציווה אללה על האיסלם דרך מוחמד, והן: 1)העדות. 2)התפילה. 3)צום. 4)צדקה. 5)עליה לרגל למכה. אם תרצו, תגידו ואני אפרט על כל אחת מהמצוות. בכל מקרה, הג´יהאד- מצוות הג´יהאד נקבעה במדינה(העיר השניה בחשיבותה לאיסלם-אחרי מכה ולפני ירושלים) ופרושה:מלחמת-קודש, אבל מלחמת קודש כנגד עובדי האלילים, בעיקר עובדי האלילים מאנשי מכה שגירשו את מוחמד מעירם. הג´יהד זאת מלחמת קודש, לא רק בשדה הקרב, אלא היא גם אורח חיים שמחייב את המוסלמי עד לניצחון(זאת אומרת, עד שאין יותר עובדי אלילים), מצוות הגיהד איננה כוללת מלחמה כנגד עובדי אל-אחד(היהודים והנוצרים). נהפוך הוא, המאמינים באל-אחד נחשבים כבני-חסות, וחובה על המוסלמי המאמין לשמור עליהם, ולהגן על רכושם ועל כבודם, אסורה כפיה דתית, אבל, הם(הלא מוסלמים שמאמינים באל-אחד) אינם נחשבים לאזרחים סוג א´(מזכיר לכם מדינהכלשהי במזרח התיכון???), והם לא יכולים להנות מפריבילגיות שמהן נהנה המוסלמי. זהו להיום. אם תרצו שאני אכתוב עוד על האיסלם(ויש לי עוד המון!! מה לכתוב) רק תבקשו, ואני אשמח לכתוב בכל פעם על נושא כלשהו מהאיסלם.
 
בקשר לג´יאהד....

אמרת כי ג´יאהד אינו נגד מונוטאיסתים, אלא נגד פאגאנים. מדוע נחשבה המלחמה של האפגנים (בעזרת האמריקאים) בצבא האדום כג´יאהד אם כך? אמנם הסובייטים היו אתאיסטים ברובם, אבל עם מקור נוצרי. ומדוע היום מלחמה נגד ארה"ב נחשבת ג´יאהד? לפי הבנתי, ג´יאהד היא כנגד כל מה שלא דתי ודתי פגאני, אני צודק?
 
לפי מיטב ידיעתי... ../images/Emo19.gif

ולפי מה שלמדתי בכיתה ז´ מוחמד בסס את האסלאם על אלמנטים מהתנ"ך ומהברית החדשה אותם קלט במסעות המסחר שלו (הוא היה בן למשפחת סוחרים). לאחרי כל הקטע של רדיפתו ובריחתו ממכה לאל-מדינה (ההיג´רה) וכאשר ביסס את כוחו ומעמדו אמר כי יש להלחם מלחמת קודש בפאגאנים עובדי האלילים. מלחמה זו נקראת ג´יהאד. הוא אמר כי היהודים והנוצרים הם אחיו ואסור לפגוע בהם או משהו דומה. אני מאמין שהג´יהאד המודרני הוא מושג שעוות על ידי כהני הדת המוסלמים הקיצוניים כפי שה"חכמים" אצלנו כגון כדורי ועובדיה מעוותים את התנ"ך ואת מצוותיו לצרכיהם האישיים כאשר הם מפרשים אותו להמונים הנבערים (כן אני קורא לאנשים בלי דיעה אינדיבדואלית כך).
 

okok4

New member
../images/Emo22.gif ../images/Emo2.gif

ידעתם שיש מילה בערבית שהמשמעות שלה זה - "לקבור אישה חייה (!!) באדמה" "מרעופה", אם אינני טועה. מעניין.
 
וגם ברשות הפלשתינאית......

שאת המידע הזה שי אתה יכול להשיג דרך הארגון ההומו-לסבי הישראלי, שמאוד עוזר לפלשתינאים שגורשו משטחי הרשות להתאקלם כאן.
 

א.א.אפל

New member
זה יכול לקרות

גם בקהילה החרדית כאן. לפני 50 שנה מגע הומוסקסואלי היה אסור גם במדינות הנוצריות המתקדמות.
 
כן, שמעתי משהו על זה

אבל זה יכול לקרות בכל דת דת לא מסכימה עם קיום אורח החיים הזה דרך אגב - אתה לא מנהל איזשהי קהילה באתר זולה? ראיתי את השם שלך שם בפורום מנהלים
 
למעלה