אני עוד לא כל כך מעורה בפרטים אבל..

אני עוד לא כל כך מעורה בפרטים אבל..

מישהו מוכן להסביר לי ,על מה לעזאזל מדברת התנועה האיסלמית? אל-אקצא בסכנה? מי מסכן את אל-אקצא? איך? האם היה איום? (פרט למיעוט מאוד קיצוני יהודי) נראה לי שמדובר פה בתכסיס לגרום להתלהמות בקרב האוכלוסייה האיסלמית במזרח התיכון ! מה אתם חושבים?
 
מסכים

והתנועה האיסלאמית היא אחת הסיבות לכך שיש הרבה גזענות נגד ערבים-ישראלים אנחנו מבינים שזאת רק הנהגה מושחתת (אני מקווה שכך) שלא מייצגת את כל האוכלוסייה, אבל הימין ינצל כל שטות (לדוגמא: כתבה שראיתי לפני חודש בוואלה שמספרת על שוד מזויין שביצע ערבי-ישראלי, אז בתגובה מישהו רשם "ראיתם את הערבים הזונות האלה?!?!") בשביל להסית נגד ערבים. לדעתי התנועה האיסלאמית רק גורמת עוול לערביי ישראל. בברכת שנה טובה, יובל
 
להוסיף לכם פרט......

התנועה האיסלמית מחולקת לשני פלגים, הפלג הצפוני והפלג הדרומי, הפלג הצפוני הוא הזה שעוסק (לפחות מתחת לפני השטח) בג´יאהד, בעוד הדרומי לא.
 

*Che MaOrA*

New member
סימני שאלה נוספים... ../images/Emo35.gif

אתמול הזדמן לי להאזין לתוכנית רדיו, שבה גינה השדר את האיסלם, וטען שזוהי דת מיושנת ונתעבת. כל המדינות האיסלמיות נשלטות בידי דיקטטורים, וישנה בהן הסתה של כהני הדת לשנאה של שאר הדתות... אני לא ממש מתמצא בעניין ולא בטוח כלל בנכונותו, ולכן אשמח אם תעשירו את הידע שלי.
מאור.
 
אממ....

בקשר לאיסלאם השדר צדק, זאת באמת דת נוראית (לא סתם היא מתכנה דת החרב). אבל - יש הבדל בין דת לעם. לא כל מי שערבי הוא איסלאמי קיצוני, ולכן לא כל ערבי הוא נוראי. רובם אינם איסלאמיים קיצוניים. גם היהדות לא דת משהו, דרך אגב.
 

עופר ב.ה

New member
אני לא חושב שכדאי

להתבטא בדברים שלא מבינים בהם. לא, גם אני לא מבין. ולכן אני לא יכול לספק מידע. מה שבטוח - להוכיח משהו על סמך דוגמאות בלבד - דבר מאוד שגוי לעשות (כלומר, המתאבדים הם איסלאמים קיצוניים, משמע לדת האיסלאם אין ערך לחיי אדם). אם למישהו מבינינו יש ידע בסיסי בתיאולוגיה של האיסלאם, נשמח לשמוע. אם לא, עדיף, בעניין הזה, לדום. עופר
 

זאקרי

New member
לא יודעת אם אני מסכימה במיוחד

שהרי כמה שהאיסלם היא דת נוראה היא אוסרת על נקמת דם, מוסד שצמח בשבטים הערבים לפני שנהיו מוסלמים. אז יש לאיסלאם גם כבוד לחיי אדם באיזשהו מקום.
 

א.א.אפל

New member
אני צריך פירוט לזה...

למה, איך, כמה וכו´ הדת המוסלמית לא מאמינה בערך חיי אדם?? על מה אתה מבסס את הטענה הזאת? "דת קיצונית ביותר, הכי מגבילה שיש בעולם" קיצונית ביותר- לאיזה כיוון??? היא קיצונית לכיוון המוסלמי (מן הסתם) כמו שהדת היהודית קיצונית לכיוון היהודי וכו´... תגדיר קיצוניות... וגם, קיצוניות זה משהו שמשתנה מחברה לחברה... ככה שכמו בכל חברה אחרת מוסלמיות שבעינייך היא קיצונית תראה כחילוניות בעיני מתבונן מוסלמי. "הכי מגבילה שיש בעולם"??? איך אפשר להשוות בין הגבלות? האם אתה מכיר את כל הדתות בעולם? לי נראה שכל ההודעה הזאת היא דה-לגיטימציה והסתה לכל מה שקשור באיסלם, עם מעט מאוד ביסוסים אם בכלל. אשמח להתפכח.
 

*Che MaOrA*

New member
תוספת משעשעת...

באותה תוכנית הקריאו פקס הקורא להתנקשות ביוסי שריד, שולמית אלוני, שמעון פרס, עיתונאי "הארץ" וכל ה"שמאלנים" באשר הם... שועשעתי לחלוטין.
 
היום במוסף מעריב......

התפרסם סקר שהשאלות בו היו לדוגמה: אם איזה מהאוכלוסיות הבאות הייתה רוצה שהילד שלך ילמד בבית ספר: חילונים, מתנחלים, שמאלנים, דתיים, חרדים, ערבים-ישראליים. או אם איזה אנשים הייתה רוצה לגור בשכונה וכל מיני כאלה. ד"א - הייתה שאלה "במידה וזה היה אפשרי עם איזה סוג אוכלוסייה לא היית רוצה שיגור בארץ 72% מהאנשים ענו: "ערבים!" והיו איזה קרוב ל- 10% שענו שמאלנים!
 
כן, ראיתי את זה

היה ממש מצחיק אנשים שלא מוכנים לשלוח את הילדים שלהם לגן עם שמאלנים.. (לא שהקטע עם הערבים יותר טוב, אבל שם מילא, זאת גזענות שכבר מושרשת אצל חלק מהחברה)
 
המעט שידוע לי על האיסלם.......

האיסלם היא מונותאיסטית, שקמה אחרי היהדות והנצרות, האיסלם טוען, כי אלוהים כל פעם שולח שליח אחר שיעביר את דבריו: בהתחלה משה, אח"כ ישו ואחרון הוא מוחמד, כלומר האיסלם היא הדת הכי נכונה לפי התפיסה הזאת (ד"א הבאהים, הדת החדשה שקמה עכשיו, מסכימים עם התפיסה הזאת, אך טוענים שהנביא שלהם הוא הנביא הרביעי כלומר שהם נכונים יותר מן האיסלם). האיסלם שלא כמו היהדות, היא דת מיסיונרית, כולם יכולים וצריכים להפוך להיות מוסלמים דתיים, המיסיונרים הדתיים המוסלמים עוסקים באחת משתי דרכים: ג´יאהד - מלחמה בכל מה שאינו מוסלמי דתי, ד"א גי´אהד זה גם מושג שעוות, במקור גי´אהד (פירוש מילולי - מלחמת קודש) זה המלחמה שתבוא כאשר ינסו להחריב את האיסלם, והאיסלם יצטרך להגן על עצמו (ד"א נוסטרדמוס חזה שהאיסלם יושמד בסביבות 2007). הדרך השניה היא (ותסלחו לי ששכחתי את השם המוסלמי שלה) היא דרך השכנוע, ההסברה והיא הדרך הנפוצה יותר ד"א!. אל תשכחו ש 2 מיליארד אנשים בעולים מוסלמים, יש קיצוניות פונדומנטליסטית אמנם הקיצוניות הזאת מעודדות התאבדיות וחוסר כבוד לחיים כמו שיובל תיאר, אבל רוב המוסלמים אינם כאלה. עוד דבר - אתם יודעים מהו תהליך הגיור המוסלמי? מה צריכים לעשות כדי להפוך למוסלמי? צריכים לעמוד יחפים במסגד לפני הכניסה ולהקריא איזה משפט... זה הכל! (די משעשע לעומת תהליך הגיור היהודי) אה... ועוד משהו אם אני זוכר נכון מוסלמים עושים ברית מילה בגיל 13 (אאאאוץץץץץץץ!!!!!!)
 
בעוד שהתפתח פה דיון מעניין... ../images/Emo62.gif

אני עדיין אשמח לקבל תשובה... מי או מה מסכן את אל-אקצא במידה כל כך רצינית שיש טעם לעשות עצרת ענק בנושא!?
 
אין לי מושג ממש........

אבל אם אני לא טועה העצרת הזאת היא עצרת שנתית קבועה שמארגנים "האחים המוסלמים". לא שמעתי כל כך את הנאומים שנתנו שם וכאלה... אבל אני משער שמדובר בדמגוגיה זולה כפי שציינת בהודעה הראשונה שלך - שתתחזק עם הפחד והבהלה ההיסטרית שנוצרת ע"י הכיבוש הישראלי. אבל שוב פעם דמגוגיה זולה. (האמת-היא ששמעתי מישהי "שמאלנית" מהכיתה שלי שהציעה להרוס את אל-אקצא, אבל היא לא נחשבת)
 
הקריאה היא פלשתיניאית

לפי מה שאני הבנתי מהנאומים הכוונה היתה שכל עוד נשלט הר הבית בידי היהודים הוא בסכנה ולי נראה על סמך המעט נאומים ששמעתי שזו פשוט הייתה עצרת ענק של הזדהות עם הפלגים המוסלמים היותר קיצוניים בצד הפלשתינאי ובשאר מדינות ערב. עדין לפי מה שהבנתי מהחדשות הפלג שמשתייך לתנועה האת הוא מיעוט למרות שהיוא שם כמה אלפי בני אדם
 
למעלה