אני עדיין לא מצליח

flacktor

New member
אני עדיין לא מצליח

תשמעו לפני זמן מה שאלתי על איך אני מאפשר הורדה של קובץ בלי לגלות את כתובתו, ילדה בלבן הפנתה אותי לFAQ ששם לא מצאתי תשובה מוסברת או אפילו מובנת , אלה רק משהו שקשור STREAM ADODB . אז חיפשתי ולמדתי את האוביקט הזה , ואני עדיין לא מצליח כי יש בעיה ב בהגדרה של ה TYPE , אין התאמה של ארגומנטים או של הקלט. השאלה : איך אני מעביר קובץ EXE למשתמש כאשר אני לא חוסף כתובת? כי אני צריך את זה להרשאות של הורדה . תודה מראש על כל התיחסות
 
למעלה