אני עדיין לא מצליח
תשמעו לפני זמן מה שאלתי על איך אני מאפשר הורדה של קובץ בלי לגלות את כתובתו, ילדה בלבן הפנתה אותי לFAQ ששם לא מצאתי תשובה מוסברת או אפילו מובנת , אלה רק משהו שקשור STREAM ADODB . אז חיפשתי ולמדתי את האוביקט הזה , ואני עדיין לא מצליח כי יש בעיה ב בהגדרה של ה TYPE , אין התאמה של ארגומנטים או של הקלט. השאלה : איך אני מעביר קובץ EXE למשתמש כאשר אני לא חוסף כתובת? כי אני צריך את זה להרשאות של הורדה . תודה מראש על כל התיחסות
תשמעו לפני זמן מה שאלתי על איך אני מאפשר הורדה של קובץ בלי לגלות את כתובתו, ילדה בלבן הפנתה אותי לFAQ ששם לא מצאתי תשובה מוסברת או אפילו מובנת , אלה רק משהו שקשור STREAM ADODB . אז חיפשתי ולמדתי את האוביקט הזה , ואני עדיין לא מצליח כי יש בעיה ב בהגדרה של ה TYPE , אין התאמה של ארגומנטים או של הקלט. השאלה : איך אני מעביר קובץ EXE למשתמש כאשר אני לא חוסף כתובת? כי אני צריך את זה להרשאות של הורדה . תודה מראש על כל התיחסות