אני עדיין המומה

קרןרווה

New member
אני עדיין המומה

פגשתי הבוקר מישהו שלומד זו כבר השנה השלישית אצל מיודענו בן יוסף.. מה אומר.. קשה לי לדבר ממש. רק אתן לכם כמה פנינים משיחה ארוכה ומקוממת. פנינה א: "אילון גילה את השמות של כל האקסיות שלי דרך כתב היד" פנינה ב: "ראיתי את הכתב של מישהי וראיתי שחסר לה וויטמין B12 והיא בדקה ואמרה שנכון" פנינה ג: "את חייבת לבוא לראות איזה שעור או שניים שלו, זה מדהים. זה נכון שהוא אינטואיטיבי אבל .." מאד, אבל מאד מאד התאפקתי.
 

גימי1

New member
?????????????

כל מי שעוד לא אמר משהו על אילון בן יוסף זה הזמן והמקום.. בעצם....גם בשבוע הבא בטח יועלה הנושא שוב...ושוב...ושוב...
 

קרןרווה

New member
מצטערת אם אני משעממת אותך

ג'ימי, אבל זה באמת היה מדהים. באמת לא האמנתי שאני שומעת זאת.
 
וואו' זה מדליק. יש לי אקסית אחת

שאני בשום פנים ואופן לא מצליח להיזכר בשם ובטלפון שלה, ואני שמח לקרוא שעכשיו יש אולי פתרון לבעייתי. ובאמת, מזמן כבר לא דיברו עליו כאן. כדאי להימנע מהתייחסות נוספת שכן לא שמעת את זה ישירות מפיו, אלא דרך מישהו ששמע. בינינו, קשה לי להאמין לספור הזה.
 

קרןרווה

New member
הלו.. אני דיברתי ישירות עם התלמיד!

התלמיד עצמו סיפר איך בן יוסף אמר לו את השמות של הבנות מעברו, עברו של התלמיד. הכי ישיר שיש!
 
ואת מאמינה שאת יכולה לשבת מולו והוא

בהרף עין יומר לה אשכרה בפרצוף שלא היה לך אף אחד חוץ מבעלך הנוכחי, שתפס אותך בכנפיים עוד שהיית קטנה ולא יצא לך עדין להכיר עולם ?
 

גימי1

New member
הכי ישיר

הכי ישיר שיש זה שאת תשמעי זאת באזנייך מפיו, בלבד. כל גורם שלישי מוריד מהמיהמנות. אני חושב שכדאי להיזהר במה שכותבים על אנשים, ולא להסתכן בהוצאת לשון הרע או בתביעות הוצאת דיבה למינהן...
 
באמת ../images/Emo35.gif ../images/Emo70.gif

אולי נריץ את איילון בן יוסף לראשות הממשלה
 
ואני שמעתי עליו משהו מדהים בהרבה

הוא אמר על מישהו שחסר לו ויטמין B12, ובבדיקות המעבדה לא גילו שום חסר שזה. מה שמראה, כמה יכולת האבחון של הרפואה המערבית מפגרת לעומת יכולתו האבחונית המדהימה של אילון בן יוסף. מה שרק קצת מפתיע אותי, איך זה שהוא יכול לדעת את שמות האקסיות של בעל הכתב, אבל לא יכול לראות בכתב שאם "ידגים" על הכותב במקומות אינטימיים, אותו כותב יתבע אותו למשפט ויעשה לו פדיחות נוראות. טוב, כבר אמרו חז"לנו, שהסנדלר הולך יחף...
 

קרןרווה

New member
כן.. יש עוד כמה "פנינים" שאני נזהרת

מלהעלותם כאן, אך מחזקים חלקים חשובים בדבריך..
 

PreDirector

New member
לקרן ושייקה

אמנם גם אני לא שיייך לאלה ש"מתים" על אילון, אבל לפי דעתי זה לא בסדר לרדת כל כך חזק ככה על בנאדם שלא נוכח כאן, תזמינו אותו ותנו לו הזדמנות להגיב.. אי אפשר לשפוט בנאדם על פי שמועות,רכילויות ומה ששמענו עליו. וחוץ מזה, איך אפשר להיות אובייקטיבי אם רק צד 1 של הסיפור נשמע כאן.
 
אני מתרשם שהאיש נוכל, אבל אשמח

אם יכנס לכאן ויכחיש את השמועות, ואני אפילו מזמין אותו רשמית. לא מדובר בשמועות ולא ברכילויות. העובדה שתלמיד שלו טוען שגילה את שמות האקסיות שלו היא מעדות מכלי ראשון. יתכן שהתלמיד משקר, אבל היומרה שבסיפור עולה בקנה אחד עם יומרות אותנטיות שלו, כמו גילוי עתידות ואבחון באמצעות אימייל!!! מהצצה בשבוע הספר בספרו האחרון, מסתבר שהקדיש פרק רחב לאבחון מחלות באמצעות שיטת הנקודות, שפורסמה לראשונה ע"י חנה קורן, כמובן בלי להזכיר את שמה ובלי לתת לה קרדיט. אם פלגיאט מסוג זה אינו מעשה נוכלות, איני יודע נוכלות מהי. גם הרמזים לגבי משפטו לגבי מעשים מגונים בצעיר שבא אליו לאבחון, אינם כלל בגדר שמועות. מדובר בפסק דין של בית משפט, שאמנם זיכה אותו לחלוטין מן האשמה של מעשה מגונה, אבל למיטב ידיעתי, אין כל ויכוח בין הצדדים לגבי עובדות מסויימות. האם זה נראה אתי למישהו כאן, למרוח משחה על איברי מינו של מישהו שבא לאבחון גרפולוגי, גם כשהדבר נעשה בהסכמה? אבל כאמור, אשמח אם האיש יתייצב כאן, יכחיש את הדברים, או יוכיח לנו (וזה לא קשה) שהוא מסוגל לגלות את שמות האקסיות שלנו על סמך הכתב (ואני מתנדב במקרה זה לתרום את כתב ידי למדע).
 

גימי1

New member
שלום שייקה

המון זמן שלא נפגשנו בעניינו של בן יוסף.... מדבריך, על פסק הדין של בן יוסף, אני מרשה לעצמי לומר בביטחון רב כי לא קראת אותו. באשר לשאר הדברים... לדעתי מה שקורה כאן גובל בהוצאת לשון הרע ובהוצאת דיבה, אבל כל אחד אחראי לדבריו הוא.
 

shamon51

New member
גימי ../images/Emo35.gif

יש לך לינק לגזר הדין ? נדמה לי שזה הופיע ברשת לא ? שמעון
 
למעלה