אני עדיין המומה
פגשתי הבוקר מישהו שלומד זו כבר השנה השלישית אצל מיודענו בן יוסף.. מה אומר.. קשה לי לדבר ממש. רק אתן לכם כמה פנינים משיחה ארוכה ומקוממת. פנינה א: "אילון גילה את השמות של כל האקסיות שלי דרך כתב היד" פנינה ב: "ראיתי את הכתב של מישהי וראיתי שחסר לה וויטמין B12 והיא בדקה ואמרה שנכון" פנינה ג: "את חייבת לבוא לראות איזה שעור או שניים שלו, זה מדהים. זה נכון שהוא אינטואיטיבי אבל .." מאד, אבל מאד מאד התאפקתי.
פגשתי הבוקר מישהו שלומד זו כבר השנה השלישית אצל מיודענו בן יוסף.. מה אומר.. קשה לי לדבר ממש. רק אתן לכם כמה פנינים משיחה ארוכה ומקוממת. פנינה א: "אילון גילה את השמות של כל האקסיות שלי דרך כתב היד" פנינה ב: "ראיתי את הכתב של מישהי וראיתי שחסר לה וויטמין B12 והיא בדקה ואמרה שנכון" פנינה ג: "את חייבת לבוא לראות איזה שעור או שניים שלו, זה מדהים. זה נכון שהוא אינטואיטיבי אבל .." מאד, אבל מאד מאד התאפקתי.