אני נסערת אפילו מזועזעת, התלבטתי אם לשתף

סתם מבקרת

Active member
אני נסערת אפילו מזועזעת, התלבטתי אם לשתף

והחלטתי שהיכן אם לא כאן הוא המקום לכך. המקום - קורס קצינים הסיטואציה - אימון ירי. הנשקים אמורים להיות ללא נוקר כי זו ההוראה שקיבלו הצוערים. המפקדים לא בדקו את הנשקים ולא ווידאו שכל הנוקרים הוצאו. מפקד עומד מול המחלקה ומדגים ירי בעוד נשקו מכוון אל הצוערים העומדים מולו. הצוערים מתרגלים ירי כשהם עומדים אחד מול השני ונשקם מכוון אחד אל השני. חלק מהצוערים ניגשים למפקד/ת ומודיעים שהעניין לא נראה להם. לא מכוונים נשק לאדם. התשובה המתקבלת היא שזה בסדר, אין נוקר בנשק. להזכירכם - אף מפקד לא בדק את הנשקים. הצוערים המתלוננים עומדים על דעתם שהם לא מוכנים שיכוונו עליהם נשק והם לא מוכנים לכוון נשק על חבריהם. המפקדים מתעקשים שזה בסדר ומותר כשאין נוקר. ובכלל, אם יש בעיה למישהו לכוון אל חבר הוא יכול לעמוד בקצה השורה. האם אני מגזימה? האם אין כאן בעיה עמוקה ורצינית ברמת מחדל? כשאני שרתתי בצבא חזרו ושיננו לנו שלא מכוונים נשק ותרגול רק כשכולם בקו ירי (גם לא נשענים על קדח הקנה). אחר כך מתפלאים שיש תאונות נוראיות בהן מקפחים חיילים את חייהם?
 

אילת39

New member
את צודקת וזה באמת מחדל!

עם כל התאונות שהיו לאחרונה, הייתי ללוקחת את הסיפור הזה הלאה. כל המפקדים התעקשו או שמדובר במפקד אחד ספציפי?
 

ע ו מ ר 4

New member
ואני לא הייתי משתפת כאן.

לא נראהלי במקרה הזה מקום לשתף.... לעולם לא תדעי מי מציץ כאן...סמויים למינהם. ויל שיתוף כזה של הבן שלך...איתך.ועל שיתוף כזה שלך איתנו. מי שעלול לצאת מופסד מכל הכיוונים זה הילד שלך. שתפי... אבל לא כאן מול כל האומה.
 

סתם מבקרת

Active member
הרשי לי לא להסכים עם גישתך. היום שבו אשתוק

לגבי דברים הקשורים בסיכון חיי אדם בגלל חשש שמא יבולע לי או למוסר האינפורמציה, יהיה היום שבו אפסיק להסתכל לאנשים ולעצמי בעיניים. מנסיון, אף פעם לא נפגעתי או נפגעו מוסרי אינפורמציה בגלל העלאת דברים שהצריכו טיפול שורש. יש לך מושג כמה קורסי קצינים, בשלבים כאלו ואחרים, מתנהלים בו זמנית? אם יש מישהו שמציץ כאן וישקיע זמן ומרץ לחפש מי אני ומהיכן המידע כדי להרע, במקום להשקיע זמן ומרץ לטפל בתופעה, זה רק מחריף את העניין ומראה את הצורך בטיפול עמוק. אישית, אני הייתי מטפלת בפניה ישירה למפקד הבסיס, קצין פניות הציבור ואולי אפילו גורמים נוספים. אני כבר מתארת לעצמי את התגובות אצלי, כשבסוף שבוע יתכנסו בני הבית וישמעו את הסיפור.
 

ע ו מ ר 4

New member
סתם מבקרת

הנה קחי את שתי השורות האחרונות שלך...בלבד.....וזה אולי מה שאת צריכה לעשות. לא יותר מזה. אולי. כי הילד בכלל לא אמור לספר כל דבר בבית. וכעת עשי כרצונך. אני האחורנה שחושבת שיש לשתוק. אתמול אף כתבתי שאת שני הקצינים שהודחו יום לפני קבלת דרגה.......היה מתאים ורציני שהדיחו. כי ...עברו עברה. אל לנו להיות בת יענה...אבל לחשוב קודם היכן מיתלןננים.
 
למעלה