אני מתכבד לפתוח את הפורום.

אלמרה

New member
תתפלאי היו לבטים רבים ומה שקובע ..

הוא הגודל! כן אין מקום מספיק בשדה השם וגודל השם באותיות - מוגבל.....
 

j u l i a n o

New member
מצטרף עם ברכות לבביות לפתיחת הפורום

שמח שיש עוד חברים וחברות שהגיעו לכאן מהפורום שלנו. הרבה הצלחה אלמרה ותדעי לשמור על החברים כמו שהמנהלת שלנו יודעת. המון מזל טוב JULI
 

אלמרה

New member
תודה לך juliano

אנו שמחים על כל גולש מצטרף לתפוז אנשים ולפורום שלנו במיוחד. בואו בהמוניכם, אני כאן כדי לעזור לנו לדבר בנועם ואשמור על החברים ראה הודעתי הראשית בפתיחה.
 

גנגי

New member
ברכות בשם כל מועצת אח"לה!

עליחו והצליחו ותלמדו לגהץ. הגבר החדש והרגיש נוגע לכולנו בנקודה רגישה (ג'י?) ואני משתתפת בשמחתכם שיש לכם איפה לפרוק את התסכולים (ולנו איפה לצחקק למראם). ואולי עוד נתראה, כאן או אצלנו, בפורום אח"לה (אקדמיה חלופית ללשון העברית, פורום 953). איחוליי!
 

אלמרה

New member
../images/Emo39.gifגנגי - את הפרח בגני

ועל הציון "ארבעה" בלשון ובלתי מספיק בחיבור והבעה יש לי המון רצון לגשר בקול תרועה. היי ברוכה הבאה ועוקרת היבלית מן השיטין. תודה שאת כאן.
 

slave for love

New member
גנגי,שאי ברכות ממועצת גשאש"לאה

גשאש"לאה (גברים שלא אוהבים שמזיינים להם את המוח ) אקפוץ לבקר אצלכם בפורום בטח יש לכם כמה מילים (או משפטים) אך לומר ' לא עכשו '
 

אלמרה

New member
זה מחיר חופש הביטוי.

למדתי שלא כדאי להגיב להודעות מסוג זה.
 

YOAVII31

New member
סוף סוף פורום מעניין

ישבתי קרוב לשעה וקראתי את ההודעות בפורום הצעיר שלכם, אני נפעם מהרמה האינטקטואלית שהחברים מגלים שם.תבורכו. אני מתעתד להביע את דעתי בנושאים השונים שעולים שם. "כבר השעה מאוחרת...." כתב אלתרמן,ועיני נעצמות. ולכן אברך את כולכם בליל מנוחה.
 

אלמרה

New member
תבורך יואב - תודה, אתה ממש נחוץ

הפורום צעיר וכך גם כולנו (בגיל או לפחות ברוח). נחוצים לנו עוד גברים שיביעו דעה מלומדה וכולי תקווה שאתה תהיה תורם משמעותי לרמה הגבוהה המודגמת כאן.
 

coaxcable

New member
יחי-אל..טוב יחי הפורום :)גם לנו יש

לספר לעולם..בהצלחה לנו..ולזוגיות? טוב שהיה :) חה חהח
 
למעלה