אני מתחתנת

טאKילה

New member
אני מתחתנת

עם רונלדינו
אני אגור אצלו PO
כפרע עליו צנוע המותק הזה
 

טאKילה

New member
ו.........

זה החדר שינה שלנו,
נראה לי אני כבר בנידנודי חרופ'
 
מז"ט טאקילה

אנו מוזמנים כמובן.. מה תרצי מתנה? במחשבה שנייה עפ"י התמונות לא חסר לך כלום אז את תעניקי לכל אחד ואחת מאיתנו מתנה ואנו נעניק לך הרבה...אהבה
 

בלו אייZ

New member
חחחחחחחח טקילההההההה ../images/Emo6.gif

ואני קיבלתי הצעת חתונה שכזו עם כל התמונות דווקא מרונאלדו (
) אז של מי הבית הזה לעזאזאל?!?!!?? האמת - לא 'כפת לי....כל עוד אשהה שם שנה-שנתיים או לתמיד
 
יו טקילה זה אאוטינג ../images/Emo3.gif

למה את מפרסמת את התמונות של הבית שלי???
 

odo13z

New member
אוי....זה היה טוב...../images/Emo6.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif....

יופי של מצגת....טאקי....
 
טקילה!!!! ואני חשבתי שפנינה כמוך

נשואה כבר,,,אני בשוק,, אני המומה,פריירים הגברים שלא התחתנו איתך עוד?| שיהיה ב-
יש מצב שתארחי אותי פעם?
 

אורלייט

New member
מזל טוב טאקי../images/Emo48.gif../images/Emo24.gif

יש מועד לחתונה? הינה לך פה עוגהההה.....
 
ערב טוב לאנשי הקסם../images/Emo14.gif

אף אחד לא מאמין שזה יקרה לו...תמיד חושב שרק אצל השכן..אבל כשזה מגיע זה כואב עד מוות..כן כואב שאהבה נגמרת ככה לפתע... ביצוע: ריטה מילים: עירית לינור לחן: רמי קלינשטיין את חשבת שניצלת, שהעסק נגמר ששילמת על הכל, וביוקר ועכשיו הוא חוזר, שואל מה נשמע ואת שוב מרגישה כמו תינוקת את אוהבת אותו, את שלו לתמיד אבל הוא, מי יודע של מי הוא תחייכי כשיגיד לך את מה שיגיד כשילך הדמעות כבר יגיעו הוא אומר שהכל אפשרי הוא מבטיח את מה שצריך לשנות, לתקן רק תגידי לו כן והוא שוב יכבה את האור שוב יברח וישכח לחזור ובוקר אחד תקומי פתאום עייפה מדמעות ומסליחה הוא ישמע את כל מה ששתקת עד היום כשתאמרי לו: לא אוהבת אותך הוא יגיד שאת לא מבינה יבקש הזדמנות אחרונה אם תרצי יתחנן רק תגידי לו כן ישבע שתמיד הוא יאהב שאת לא יכולה בלעדיו הוא אומר שהכל אפשרי הוא מבטיח את מה שצריך לשנות, לתקן רק תגידי לו כן והוא שוב יכבה את האור שוב יברח וישכח לחזור תשמעי בקולו שוב תבכי בגללו או שכן או שלא
 
למעלה