אז ככה:
על פי מה ששלחת נראה שהבעיה היא בחומת אש. המסנג'ר ממליץ לעשות כך: כנסי ל MSN WEB MESSENGER לחצי על START WEB MESSENGER ונסי לבצע כניסה שימי לב: אם את מצליחה להכנס לשם, סימן שחומת האש חוסמת אותך ואז את צריכה לבטל אותה. ייתכן גם שבמחשב שלך פועלות תוכנות שאינן של מיקרוסופט, [אני מצטטת את הכתוב במסנג'ר], ואז עליך להכנס אל התוכנות [מדובר בחומת אש מסוג מסויים וכן בתוכנות אנטי וירוס] ואז עלייך להכנס לתוכנות ולוודא שאינן חוסמות את המסנג'ר.