אני משתגעת.......

טאKילה

New member
אני משתגעת........./images/Emo178.gif

המסינג'ר נדם וכך זה נראה, מי יודע לשחרר לי תמחסום כדי שאוכל להתחבר למסינג'ר שחדל מאתמול. אני שונאת מחשב בלי מסינג'ר
פליזזזזזזזזזז אני זקוקה לעזרה
כך נראה המסך שלי [בקובץ המצורף]>>>>>>>>>>>>>>
אהה... חג שמח לכולם
 
אז ככה:

על פי מה ששלחת נראה שהבעיה היא בחומת אש. המסנג'ר ממליץ לעשות כך: כנסי ל MSN WEB MESSENGER לחצי על START WEB MESSENGER ונסי לבצע כניסה שימי לב: אם את מצליחה להכנס לשם, סימן שחומת האש חוסמת אותך ואז את צריכה לבטל אותה. ייתכן גם שבמחשב שלך פועלות תוכנות שאינן של מיקרוסופט, [אני מצטטת את הכתוב במסנג'ר], ואז עליך להכנס אל התוכנות [מדובר בחומת אש מסוג מסויים וכן בתוכנות אנטי וירוס] ואז עלייך להכנס לתוכנות ולוודא שאינן חוסמות את המסנג'ר.
 

טאKילה

New member
עשיתי את הפעולה הזו

ביטלתי את חומת האש, כמעט ביטלתי את עצמי וכלום לא מצליח לי:( את חמודה את:))
 

טאKילה

New member
הכל נראה תקין וכלום לא קורה..

התיאשתי כבר. אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
 

Mוניk

New member
אל, רק אל תשתגעי!

אנסה לעזור. א. תזרקי את התוכנה הקיימת לפח. (מתוך לוח בקרה- תוכנות) כלומר לא רק את האייקון של המסנג'ר. ב. סגרי תמחשב - (תבצעי כיבוי של המערכת) ג. כנסי שוב לטיפו והורידי שוב את התוכנה מחדש. או דרך אתר MSN ישראל. לדעתי זה צריך לעבוד- תנסי.. אופציה נוספת זה לעשות שיחזור של המערכת רדי לאופציה התחל. משם כנסי ל <כל התוכניות> לעזרים ומעזרים לכלי מערכת. עד למטה לאופציה שחזור מערכת תבחרי לך תאריך מוקדם יותר. כלומר לפני הבעיה במסנג'ר נניח היום זה ה- 2.6.06 נסי שבוע לפני 25.5.06 או כל תאריך מוקדם לפני התקלה. ואז אשרי שחזור מערכת. אחרי השחזור המערכת צריכה להפעיל את עצמה מחדש ולבקש אשור לשינוי התאריך. תאשרי עממה בהצלחה
 

arcangel7

New member
טאקי טאקי טאקי....

פתרון פשוט.... תכווני את השעון של המחשב לשעה מדוייקת:)) ואז יש לך מסנגר:) זה אחד! אחכ..תכנסי לחומת האש של windows ויש למעלה לשונית של חריגים..ותבדקי אם מסומן לך ב
אמ אס אן מסנגר..אם לא מסומן תסמני ואז אישור:)) תהני וחג שמח!
 

טאKילה

New member
יששששששששששששש

תודההההההההההההה
אתה משו משו ענקקקקקקקקקקקקק
 

טאKילה

New member
הכל התחיל עם נפילת חשמל

הקומקום קיצר בכל הבית, המחשב נסגר באחת. כנראה התאריך השתבש ואני דאגתי לכוון רק את השעון לא את השנה שהיתה תקועה שם 2001 חחח אוף מאתמול זה מטריףאת דעתי. מלאן תודה לך
 
למעלה