האינטרנט לא חביב בכלל../images/Emo7.gif
שונאת לצפות בסרטים במחשב, גם אם האיכות טובה (והיא אף פעם לא) וגם אם אני מצליחה למצוא את הקובץ בכלל (ואני אף פעם לא). קאזה ואני רבים המון. מה אעשה? מתי זה בא לארץ? מה קורה עם העונה של "אמריקן"? מתי סיימון בא לארץ לפרסם איזה בושם או תהליך שלום?