אני משתגעת כבר

  • פותח הנושא Eil
  • פורסם בתאריך

Eil

New member
אני משתגעת כבר

מה קורה עם העונה הרביעית של "אמריקן איידול"?! אני כבר כמה חודשים תמימים נטולת סיימון ואני מתחילה להיכנס לקריז חמור!
 

בוביץ

New member
זה מתחיל בינואר

אם אתה כל כך מתגעגדע לסיימון הוא יש לו תוכנית חדשה אקס פקטור
 

Eil

New member
../images/Emo2.gifהו הו הו הו הו הו הו הו הו

איפה זה משודר???
 

maya567

New member
ב-ITV הבריטית

ואם את לא בבריטניה, תמיד יש את האינטרנט החביב
 

Eil

New member
האינטרנט לא חביב בכלל../images/Emo7.gif

שונאת לצפות בסרטים במחשב, גם אם האיכות טובה (והיא אף פעם לא) וגם אם אני מצליחה למצוא את הקובץ בכלל (ואני אף פעם לא). קאזה ואני רבים המון. מה אעשה? מתי זה בא לארץ? מה קורה עם העונה של "אמריקן"? מתי סיימון בא לארץ לפרסם איזה בושם או תהליך שלום?
 
למעלה