אני משוכנע שאף אחד מסמולנצ'יקי ישראל

Yam7710

New member
זה נראה לי דבילי לשפוט בן אדם ע"פ צילום.

אני לא יודעת מה עבר עליו. אני מקווה שיקבל משפט צדק.
 

tgranot

New member
לא שופטים אותו רק על סמך הסרט

אחרת היה נשפט על רצח. המשפט הזה מתנהל כמשפט אזרחי כבר , כולל עדויות מומחים וכל הטררם. במידה ויורשה בהריגה, זה לא יגמר בריתוק.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן ללחוץ על כפתור בחגורת נפץ לוקח לפחות רבע שעה

בהחלט היה זמן לברר הכול לגבי החשד הזה.

ובכל מקרה הסכין נשארה בזירת האירוע עד שאמבולנס נסע עליה, חיילים שהיו פועלים כראוי היו מסלקים את הסכין מזמן.
 

tgranot

New member
בן אדם שוכב על הריצפה מנוטרל במצב קטטוני

ואתה מודאג מסכין מטבח. אין גבול לתירוצים שלכם.
מזל שאזריה לא היה ליד שמעון פרס בבי"ח כשהוא בקושי הזיז את היד עכשיו...
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הטענה היא שגם אם היה רצח אין בכך שום עוול מוסרי

לכן אני מתבייש שהמשפט הזה בכלל נערך, כמו גם החקירה המיותרת של פרשת קו 300 וההרשעה והמאסר של יואב שקולניק. זה באמת מחדל פוליטי שאחרי קו 300 הסתפקו בחנינה ולא דאגו להלבין מעשים כאלה בעתיד.

אבל מצד שני אזריה לא הלך כמו יואב שקולניק, עמי פופר או יעקוב טייטל, הוא חיכה כמה דקות לפני שירה והוא שמע אנשים מתנהגים בהיסטריה ומדברים על אפשרות לחומר נפץ. זאת לא התנהגות של כהניסט מצוי ולכן אזריה באמת הרגיש שיש סכנה ולא פעל על פי אמות המוסר שלי שאינן חוקיות כמו יואב שקולניק וכנראה גם ההורגים בקו 300 ואפילו רוצחי נתן זדא.
 

tgranot

New member
תראה איך הדעות הקדומות שלך עובדות שעות נוספות.

נתן זדא נכנס לאוטובוס , פתח נשקו וירה באזרחים, רצח ארבע, ופצע תשעה. לו היה ערבי, היית מגדיר אותו כמחבל ללא שמץ של מחשבה שניה. את מי שקטל אותו אתה מכנה רוצחים. אני בוחן את המעשה, ועל פיו זדא הוא מחבל. בית המשפט התחשב במימדי הנזק ולכן הוריד את סיעיף האישום עבור מבצעי הלינץ' בו מרצח להריגה והם קיבלו שנתיים בפנים.
המקרה של שקולניק מאוד דומה לזה של אזריה ושקולניק הואשם ברצח וקיבל מאסר עולם שגם שם נקצב ל 15 שנה ולבסוף הוא יצא לאחר 5 שנים.
אזריה כבר מראש קיבל את רחמי בית המשפט כשסעיף האישום שלו הורד מרצח להריגה. אם יקבל רק שנתיים בפנים במידה ויואשם זאת תהיה הנחה גדולה.
אזריה מראש קיבל חסד מבית המשפט כשהורידו לו את סעיף האישום מר
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני קורא לרוצחיו של נתן זדא רוצחים כי שקולניק נחשב לרוצח

ברגע שתוסר משקולניק התווית רוצח, אה דרך אגב הוא ישב שמונה שנים, אני אסיר אותה גם מרוצחיו של נתן זדא. אבל זה לא משנה את דעתי לא ההורגים בקו 300, לא יואב שקולניק, לא רוצחי נתן זדא ולא אזריה לא היו צריכים להישפט על רצח או הריגה אלא לכל היותר על לקיחת חוק לידיים. העונש של רוצחי נתן זדא סביר, העונש של יואב שקולניק היה מעבר לכל פרופורציה וכל הכבוד לוויצמן ולוועדת השחרורים על תיקון העוול.
 

tgranot

New member
סוף סוף הגעת ללב העניין: נטילת חיים מלקיחת החוק לידיים.

בנטילת חיים אין חכמות: או רצח, או הרג , או זיכוי מהגנה עצמית. אין סעיף עונשין הנקרא נטילת חוק לידיים.
ההגנה של אזריה מנסה לזרות חול בעיניים אבל גם במקרה שלו , כמו בשל
שקולניק ומבצעי הלינץ'בנתן זדא, מדובר בלקחית חיים ממניע של נקמה.
בית המשפט מתחשב גם בנזק התוצאתי באופן מידתי כשהוא קובע את האשמה והעונש. אם נבחן את שלושת המקרים : המחבל נתן זדא גרם לנזק הרב ביותר בהרג ופציעת חיי אדם ולכן המניע לנקמה היה הכי חזק במקרה שלו. אצל השניים האחרים הנזק היה מינורי. זה לא עבד לטובת שקולניק וגם יפעל כנגד אזריה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
השמאל צריך את הקולות של בצלם בקלפי

כך שאסור לו בשום אופן לשפוט על פי האמת אלא רק פי הסרטון של בצלם כפי שמריה שהיה כאן הסתמך על דוחות של בצלם כעל תורה מסיני, כך אסור למי שמתמודד בפריימריס באבודה או בשרץ לעלות אפילו את ההשערה שהסרטון של בצלם מוטה או ערוך וחייב לשפוט את ישראל על פי המדדים של בצלם.
 

Yam7710

New member


 
למעלה