fazer_1000
New member
אני מציע מספר הצעות:
1. שמחר כולם יבואו עם איזה מדבקה או משהו על החולצה, לצורך זיהוי מהיר... 2. שמנהלי הפורום יחסמו לאלתר את AMIRXR הקרציה, לא אישי, ואת סתיו טביב העוד יותר קרציה... למען יתבגרו הילדים ויחזרו בדרכיהם...
1. שמחר כולם יבואו עם איזה מדבקה או משהו על החולצה, לצורך זיהוי מהיר... 2. שמנהלי הפורום יחסמו לאלתר את AMIRXR הקרציה, לא אישי, ואת סתיו טביב העוד יותר קרציה... למען יתבגרו הילדים ויחזרו בדרכיהם...