אל תפחד
הירדנים חכמים מספיק לא להיכנס איתנו למלחמה בגלל הערפד המטורף מרמאללה. הירדנים יודעים שערפאת הוא איום על היציבות האזורית, נמאס להם ממנו והם לא מתכוונים בשום מצב לצאת למלחמה למענו. חוץ מזה, הם תלויים במים שאנחנו מספקים להם, אז הם לא יוותרו על זה בשביל מלחמה שבא סיכוייהם לנצח נמוכים (ונניח שהם יכבשו את השטחים - מה הם יעשו איתם אז בדיוק? הם היו שמחים להיפטר מהם ולתת אותם בחזרה לנו או לכל מי שרוצה לקחת).