אני מפחד...

  • פותח הנושא yyzz
  • פורסם בתאריך

yyzz

New member
אני מפחד...

אני מפחד. אני מפחד שבגלל שרון וערפאת נסתכסך עם ירדן, נצא למלחמה אזורית כוללת שבסופה יהיו 1500 חיילים מתים- שגדולים מאיתנו בלא פחות משנה-שנתיים. אני מפחד.
 

Deathatred

New member
אל תפחד

הירדנים חכמים מספיק לא להיכנס איתנו למלחמה בגלל הערפד המטורף מרמאללה. הירדנים יודעים שערפאת הוא איום על היציבות האזורית, נמאס להם ממנו והם לא מתכוונים בשום מצב לצאת למלחמה למענו. חוץ מזה, הם תלויים במים שאנחנו מספקים להם, אז הם לא יוותרו על זה בשביל מלחמה שבא סיכוייהם לנצח נמוכים (ונניח שהם יכבשו את השטחים - מה הם יעשו איתם אז בדיוק? הם היו שמחים להיפטר מהם ולתת אותם בחזרה לנו או לכל מי שרוצה לקחת).
 
למעלה