כולנו ניכנס להיריון
ולמזלנו בימינו אפשר לעשות הכל ובכל דרך.. רק לדבר אחד עוד לא נמצא תחליף: וזה הרחם.. עם כל שאר הדברים אפשר להתמודד בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת והעידן שאנו חיים בו, כך שלא ניראה לי שלמישהי מאיתנו יש כאן מה לדאוג..לכולנו יש רחם.. והגוף פשוט מחליט מתי הוא מוכן לקלוט היריון.. עם קצת סבלנות הכל יקרה גם עם המחלה, אולי זה לא לוקח קצת יותר זמן והרבה אכזבות בדרך..אבל עובדה שבסוף זה קורה ועל כך יעידו כאן הרבה מבנות הפורום שכבר עברו היריון וזכו לדבר שכ"כ רצו.