אני מסכים לרזות אבל רק תמורת חוזה שמן.
ק קיקיברקיקי New member 23/1/07 #3 אני בעד חוזות חוזות גדולות, חוזות קטנות, חוזות בינוניות לא משנה, רק תנו לי חוזות והרבה. <זה מהשונויום סונום עום כונור גודול>
אני בעד חוזות חוזות גדולות, חוזות קטנות, חוזות בינוניות לא משנה, רק תנו לי חוזות והרבה. <זה מהשונויום סונום עום כונור גודול>
ק קיקיברקיקי New member 23/1/07 #12 שניים אוח...ז... () () () () <בערך ככה () () () () > () () () () () () _| | / | / ______|
ג גומר מהר New member 23/1/07 #6 את לפחות ארץ פילנטרופית יפה ? ( הגומר דואג שמא א י ל ה תעבור לנעל את פורום "שמנות ויפות ").
א א י ל ה New member 23/1/07 #7 אתה לי ארץ אני סתם עיר ואם. <א י ל ה חושבת יותר על פורום גיאוג-רפיה וידיעת הארץ>
M MoonMadness New member 23/1/07 #14 אני אוהב שמנות מכל סוג וגם קצפות, לבנים, יוגורטים וקממברים חשמליים
א א י ל ה New member 23/1/07 #15 סליחה, אפשר שאלה? הקממבר החשמלי שלך - הוא רוטט? <אילה עם רווחים בשאלת תם>
E emc2המקורית New member 23/1/07 #16 זה לא רגל קרושה גברת מנהלת.... זה לא חייב לרטוט ! אינשטיין בע"מ, טכניקות ושילוב עם תאורה בעמידה על רגל אחת גן החשמל, אנדרומדה
זה לא רגל קרושה גברת מנהלת.... זה לא חייב לרטוט ! אינשטיין בע"מ, טכניקות ושילוב עם תאורה בעמידה על רגל אחת גן החשמל, אנדרומדה
P Pigulim New member 24/1/07 #19 אני לא מוכן להתפשר! חוליו עגלגל ולא אחר! התחליף היחיד שאני מוכן לשקול הוא אלחנדרו נאה, שמן וגדול.