אני מסכים לרזות

אני בעד חוזות

חוזות גדולות, חוזות קטנות, חוזות בינוניות לא משנה, רק תנו לי חוזות והרבה. <זה מהשונויום סונום עום כונור גודול>
 
שניים

אוח...ז... () () () () <בערך ככה () () () ()
> () () () () () () _| | / | / ______|
 
את לפחות

ארץ פילנטרופית יפה ? ( הגומר דואג שמא א י ל ה תעבור לנעל את פורום "שמנות ויפות ").
 

א י ל ה

New member
אתה לי ארץ

אני סתם עיר ואם. <א י ל ה חושבת יותר על פורום גיאוג-רפיה וידיעת הארץ>
 

john111

New member
אני מסכים לרזות

ואני מסכים גם לשמנות ג'ון אף פעם לא היה בררן
 

MoonMadness

New member
אני אוהב שמנות מכל סוג

וגם קצפות, לבנים, יוגורטים וקממברים חשמליים
 

א י ל ה

New member
סליחה, אפשר שאלה?

הקממבר החשמלי שלך - הוא רוטט? <אילה עם רווחים בשאלת תם>
 
זה לא רגל

קרושה גברת מנהלת.... זה לא חייב לרטוט ! אינשטיין בע"מ, טכניקות ושילוב עם תאורה בעמידה על רגל אחת גן החשמל, אנדרומדה
 

Pigulim

New member
אני לא מוכן להתפשר!

חוליו עגלגל ולא אחר! התחליף היחיד שאני מוכן לשקול הוא אלחנדרו נאה, שמן וגדול.
 
למעלה