אני ממש בפאניקה!!!

אני ממש בפאניקה!!!

יונתן שלי בן 9 חודשים. ילד משגע!! מפותח מאד ומקסים. (לפני שבועיים כתבתי פה שהוא החל להתישב ופחדתי שהוא יידלג על זחילה. ענבל, עשינו את התרגילים שנתת ויונתן זוחל נהדר היום!! תודה!!!) עד לפני חודש וקצת הוא היה מקשקש המון, צועק על הצעצועים שלו, מנסה הברות ועוד... בחודש האחרון הוא פשוט לא אומר כלום. נאדה. הוא צוחק אם מצחיקים אותו, מחייך המון, נוהם, בוכה או מתלונן אבל לא אומר או מגרגר. הוא יכול לשחק עם הצעצועים שלו שעה תמימה בשקט מוחלט. כתבתי פה על זה לפני שבוע בערך והרגיעו אותי. אתמול היינו אצל הרופא והוא היה קצת מודאג מזה. הוא אמר שזה מדאיג כי הוא כן עשה את זה בעבר והפסיק. הוא עשה לו כל מיני "תרגילים" ומשחקים שאותם יונתן עבר בהצלחה חוץ מזה שהוא לא צחק במשחק "קוקו" אלא רק טיפה חייך וגם לא בכה כשעשיתי לו שלום ועזבתי את החדר. הרופא אומר שנמתין עוד חודש ונראה מה קורה, אבל אני נכנסתי לסרטים איומים מזה. פתאום עשיתי חשבון שהוא השתתק בערך בזמן שהוא קיבל את אחת המנות של חיסון המחומשת. וקראתי בעבר על כל מיני תוצאות איומות שזה יכול לגרום, אבל הרופאים גורסים צריך לתת. האם יכול להיות שלילד המדהים שלי יש בעיה רצינית?? חשוב לציין שבכל דרך אחרת הילד מתקשר. הוא מחייך, מכניס את האצבעות שלו לפה שלי כדי שאסגור עליהם את הפה ואז הוא נקרע מצחוק. אתמול למשל היתה לנו שיחה שלימה של שיעולים מזוייפים. אני השתעלתי בכאילו ואז הוא השתעל שיעול מזויף ומצחיק, וחוזר חלילה...וזה ארך ככה עשר דקות של סשן שיעולים, זה היה ממש לפספוסים. אפשר לקרוא לזה תיקשורת, לא? אני מאד מאד מפחדת. אשמח לשמוע את חוות דעתכן.
 

נאוה ר

New member
אמא של יונתן שלום!

אני רק אוסיף שכדאי מאוד ללכת לרופא אף אוזן גרון ולעשות בדיקת שמיעה. כדי לוודא שאין ירידה בשמיעה. לפעמים יש חסימה פיזית ואז צריך רופא אף אוזן גרון. ולפעמים יש ירידה בשמיעה מכל מיני סיבות של טווחים מסויימים שקשורים לדיבור. בנוסף יש מצבים שיש עליה בתחום אחד - במקרה שלכם מוטורי והיתקעות בתחום אחר, אבל אזז כמו שאמר לך הרופא זה יעלם. בהצלחה ותעדכני נאוה רמון מרפאה בעיסוק
 
עשו לו כבר פעמיים בדיקת שמיעה

גם בטיפת חלב, וגם השבוע אצל הרופא - הכל תקין. יש צורך ללכת במיוחד לרופא אף אוזן גרון?
 

נאוה ר

New member
אני מנחשת שרוב רופאי הילדים יוכלו

לאבחן חסימה אבל תתייעצי עם הרופא ילדים.
 
כן, זו בהחלט תקשורת. אני מאוד מבינה את החשש והפחד, אבל לדעתי הרופא צודק בזה שצריך קצת לחכות ולראות מה קורה. זה יכול להיות שלב שעובר, ורק הזמן יגיד. אבל בהחלט כל מה שתארת הוא סוג של תקשורת. נסי להרגע (גם אם זה קשה), לא לשדר לילד חרדות, ותראי מה יהיה עוד חודש. דברים יכולים להשתנות באופן קיצוני תוך חודש אצל תינוקות.
 
למעלה