אני ממש במצוקה
אני כבר כמעט בת 32, אבל חיים שלמים שאני בדיכאונות.
ב-3 השנים האחרונות כבר חל שיפור במצב שלי, אבל עכשיו שוב יש לי נפילה.
כל מה שאי פעם ניסיתי כדי לעזור לעצמי לא צלח: פסיכולוגים, פסיכיאטריים, כדורים, מדיטציות, טקסים שאמנים.
עזר לי- אבל לא לטווח הארוך.
עכשיו אני שוב בנפילה ואני רוצה למות. אני לא יודעת עם מי לדבר, כי אני לא אוהבת להעיק על אנשים ובמשפחה שלי סתם נכנסים להיסטריה כשאני בדיכאון וגם לא ממש מצליחים לעזור לי כי אני לא באמת מרגישה פתיחות איתך.
אני כבר כמעט בת 32, אבל חיים שלמים שאני בדיכאונות.
ב-3 השנים האחרונות כבר חל שיפור במצב שלי, אבל עכשיו שוב יש לי נפילה.
כל מה שאי פעם ניסיתי כדי לעזור לעצמי לא צלח: פסיכולוגים, פסיכיאטריים, כדורים, מדיטציות, טקסים שאמנים.
עזר לי- אבל לא לטווח הארוך.
עכשיו אני שוב בנפילה ואני רוצה למות. אני לא יודעת עם מי לדבר, כי אני לא אוהבת להעיק על אנשים ובמשפחה שלי סתם נכנסים להיסטריה כשאני בדיכאון וגם לא ממש מצליחים לעזור לי כי אני לא באמת מרגישה פתיחות איתך.