אני מיואשת , מה לעשות ?

ammy

New member
אני מיואשת , מה לעשות ?

אני צריכה לחזור לעבודה בעוד שלוש שבועות , התכוונתי להמשיך להניק את מאיה הקטנה (כרגע 3 חודשים ושבוע) בזמן שאני לא בעבודה ולשאוב פעם אחת בעבודה ,ז.א. רציתי שהיא תקבל במשפחתון פעמיים בקבוק , פעם אחת עם חלב שאוב מיום קודם ופעם אחת עם תחליף .אז התחלתי להרגיל את מאיה לבקבוק , בהתחלה היא לא רצתה שום בקבוק עד שלא ניסינו בקבוק של nuk עם פטמה מגומי ( זה דווקא היה רעיון מהפורום -פטמת גומי).אבל יש בעיה גדולה ,אחרי שהיא מקבלת חלב שאוב מהבקבוק בארוחה הבאה היא לא מוכנה לינוק וצורחת כשעה עד שנהיית ממש רעבה ואז היא יונקת בסופו של דבר.אני מפחדת לחשוב מה יהיה כשאני אתן לה תחליף . מה לעשות ? איך להמשיך מפה ?אני לא רגילה לתת לה לצרוח ככה (ממש יוצאות לה דמעות).בבקשה ,אם יש למישהו ניסיון דומה תעזרו לי .
 
אולי יעזור

הבעיה כנראה שנורא נח לה לאכול מהבקבוק, זה יותר מהיר ולא צריך להתאמץ... לאוונט יש פטמות מיוחדות עם חור קטן במיוחד למטרה זאת. אצל ביתי הגדולה בקבוק היחידי שהיא הסכימה לאכול ממנו היה של פלייטקס, זה עם השקיות החד פעמיות. הפטמה מגומי בצורת פטמת אם והחור לא כ"כ גדול, אחרי שהיא למה להנות מכל העולמות (שד ובקבוק) העברתי אותה לאוונט.
 

ammy

New member
דווקא ניסיתי

פטמה של אוונט והיא לא רצתה לאכול ממנה בכלל.לוקח לה אותו זמן לאכול מהבקבוק כמו מהשד כך שאני מאמינה שהזרימה לא מהירה יותר מזו של מהשד.
 

הילהל

New member
עוד רעיון

בבקבוק החלב זורם מיד, בשד לא. יכול להיות שזה מה שמעצבן אותה. אפשר לעסת מעט את השד לפני ההנקה או לחמם אותו כדי שזרימת החלב תהיה מיידית ולא יהיה תסכול. חוצמזהכדאי להפנות את השאלה גם לפורום הנקה.
 

ammy

New member
את צודקת אני אנסה

תודה.מהלחץ לגמרי שכחתי שקיים פורום הנקה . תודה.
 
למעלה