אני מחפש User Manager

Snapper

New member
אני מחפש User Manager

ב-Domain NT היה כלי שנקרא User Manager שאמנם לא עובד עם Domain 2000 אבל ישנה גירסה שתומכת בDomain 2000 ואותה אני מחפש.... הסיבה היא שזהו כלי שלא דורש התקנה! ולכן נוח להשתמש בו מכל מחשב... עזרתכם נחוצה! תודה מראש.
 

antidot

New member
תן צעקה ביום ראשון

אני חושב שיש לי אותו עדיין איפשהו.
 

Rיקושט

New member
ואם כבר אנחנו בנושא

איך אתם מנהלים משתמשים בAD ממחשב מרוחק? (ללא שימוש בTS)
 

antidot

New member
------>

על AdminPack לא שמעת ? תתקין אצלך את הכלים לניהול וגמרנו.
 

Rיקושט

New member
לא, לא שמעתי.

הAD אצלי הוא הדבר האחרון שאני מתעסק בו. הוא נועד רק כדי לתת לי את הנוחות של ריכוז משאבים זריז בשביל כל המחשבים בdomain לא מעבר לכך. האדמיניסטרציה עליו נעשית לעיתים רחוקות מאוד. מאיפה אני משיג את הAdminPack?
 

antidot

New member
c:\winnt\system32\adminpack.msi

תריץ אותו על תחנת 2000Pro או XP ותנהל לך את הדומיין מהתחנה. (מתקין את הAdministrative Tools הדרושים לניהול הדומיין). Antid0t
 

Rיקושט

New member
פפשששש...!

לא ייאמן מי סוף סוף מראה את פרצופו. יש סיכוי שתהיה תושב קבוע או שבטעות הגעת לכאן?
 

antidot

New member
הםם...

אין לך מושג מה קצת ווישים יכולים לעשות
ותעקוב אחרי ההוראות של דניאל. בכל מקרה, הקובץ אמור להיות לך כבר בתחנת XP עצמה, רק שהוא לא מותקן בברירת מחדל בהתקנת מערכת הפעלה. שים לב שבד"כ הadminpack מתעדכן עם יציאת SP. למשל SP1 של W2K3 מגיע עם adminpack מעודכן.
 

Rיקושט

New member
כאשר אני מנסה להריץ את הנ"ל

הוא נותן לי אזהרה שהגרסה לא מתאימה לXP, לאחר שאני בכל זאת מתקין את הpack אני לא מצליח להתחבר לכלום, אני נותן את הIP של הAD ואחרי כמה שעות של חשיבה הוא זורק not found או משהו בסגנון. לפני שהתקנתי את את הpack מ c:\winnt\system32\adminpack.msi ובעקבות ה"אי התאמה לXP" חיפשתי את הגרסה העדכנית והתקנתי אותה, גם עם הגרסה העדכנית יש בעיות להתחבר לAD. אני שוכח לעשות משהו?! נ.ב כן, הסרתי את העדכני לפני שהתקנתי את הישנה.
 

Uval

New member
נצל"ש ->

בעיה מעצבנת מאוד היא שב-ADMINPACK החדש (ל2003) הורידו את ניהול הRRAS. כיום כדי לנהל שרת VPN במשרד מהבית, אני חייב לנהל אותו מהSNAP-IN של הRRAS שמותקן בשרת שלי בבית, ואני לא יכול לנהל אותו מהנייד. האם מישהו יודע מהיכן ניתן להשיג את הSNAP-IN הזה?
 
למעלה